fbpx

Плащанията и тяхното нарастващо значение за пътуващите

Представете си, че сте прекарали часове в търсене на почивката си и най-накрая сте намерили перфектната дестинация с хотел, който е идеално подходящ за вас, удобни времена на полет и вълнуващи забавления. А сега си представете, че цената е представена в непозната чуждестранна валута, че хотела не ви позволява да плащате с обичайния си метод и разбирате, че уебсайтът може да не е напълно сигурен.

Сега бързо можете да разберете защо 70% от пътуващите казват, че добрата системата за плащане, ще ги накара да изберат един доставчик на пътуване вместо друг. Ето защо Amadeus предприеха проучване, което да покаже какво пътуващите ценят най-много относно момента на плащане.

Според анализа, тенденциите в пътуванията и плащанията се сблъскват, за да формират ново поведение, например, 74% от хората, които  резервират пътувания го правят по-малко от два месеца преди почивката, а представители на поколение „Милениум“ са повече от два пъти по-склонни да резервират ваканция в последния момент. Тази нарастваща група от „късно резервиращи“ изискват прозрачност на цените, богат избор на методи за плащане и подобрена сигурност.

Докато новите иновации като „почивка на изплащане“(pay by instalment- интересен тренд, на който ще обърнем внимание в отделен материал) са особено популярни сред поколение „Милениум“, 66% от всички пътуващи потвърждават, че ще бъдат по-склонни да купуват ваканция с опция на изплащане, а 56% казват, че ще закупят услуги с по-висока стойност, ако успеят да разделят плащанията на вноски.

Тъй като средностатистическия турист разчита на повече от четири различни начина на плащане по време на пътуването си, е ясно да разберем защо 38% от пътуващите посочват избора на начин на плащане (например карти, банков превод, електронни портфейли) като изискване номер едно. Това, което е още по-важно, е прозрачността, като 47% заявяват, че неочакваните такси или валутни изненади са основна причина за лош опит.

Барт Томпкинс, управляващ директор „Плащания“, Amadeus, коментира: „Уверен съм, че 2020 г. ще бъде годината, в която виждаме хотелиери и туроператори, които подравняват своите стратегии за плащане, за да отговорят не само на изискванията на клиентите, но и на техните предпочитания.“ Той продължи: „В Amadeus сме фокусирани върху изграждането на широк спектър от партньорства, които помагат на нашите клиенти да внедрят иновациите по-бързо, за да удовлетворят променящите се изисквания на пътниците. “

Проучването включва редица препоръки за индустрията за осигуряване на по-добър опит с плащането, като основните два са:

Увеличете прозрачността

Интегрирайте конвертиране в много валути, така че пътуващите да придобият „сигурност на цените“ във валута, с която са запознати и ясно показвайте всички такси предварително

Изградете доверие

Чрез ясно съобщаване на стъпките, които сте предприели, за да защитите данните на клиентите си и чрез надежден процес на удостоверяване

Източник: Amadeus

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.