Представете си, че сте прекарали часове в търсене на почивката си и най-накрая сте намерили перфектната дестинация с хотел, който е идеално подходящ за вас, удобни времена на полет и вълнуващи забавления. А сега си представете, че цената е представена в непозната чуждестранна валута, че хотела не ви позволява да плащате с обичайния си метод и разбирате, че уебсайтът може да не е напълно сигурен.
Сега бързо можете да разберете защо 70% от пътуващите казват, че добрата системата за плащане, ще ги накара да изберат един доставчик на пътуване вместо друг. Ето защо Amadeus предприеха проучване, което да покаже какво пътуващите ценят най-много относно момента на плащане.
Според анализа, тенденциите в пътуванията и плащанията се сблъскват, за да формират ново поведение, например, 74% от хората, които резервират пътувания го правят по-малко от два месеца преди почивката, а представители на поколение „Милениум“ са повече от два пъти по-склонни да резервират ваканция в последния момент. Тази нарастваща група от „късно резервиращи“ изискват прозрачност на цените, богат избор на методи за плащане и подобрена сигурност.
Докато новите иновации като „почивка на изплащане“(pay by instalment- интересен тренд, на който ще обърнем внимание в отделен материал) са особено популярни сред поколение „Милениум“, 66% от всички пътуващи потвърждават, че ще бъдат по-склонни да купуват ваканция с опция на изплащане, а 56% казват, че ще закупят услуги с по-висока стойност, ако успеят да разделят плащанията на вноски.
Тъй като средностатистическия турист разчита на повече от четири различни начина на плащане по време на пътуването си, е ясно да разберем защо 38% от пътуващите посочват избора на начин на плащане (например карти, банков превод, електронни портфейли) като изискване номер едно. Това, което е още по-важно, е прозрачността, като 47% заявяват, че неочакваните такси или валутни изненади са основна причина за лош опит.
Барт Томпкинс, управляващ директор „Плащания“, Amadeus, коментира: „Уверен съм, че 2020 г. ще бъде годината, в която виждаме хотелиери и туроператори, които подравняват своите стратегии за плащане, за да отговорят не само на изискванията на клиентите, но и на техните предпочитания.“ Той продължи: „В Amadeus сме фокусирани върху изграждането на широк спектър от партньорства, които помагат на нашите клиенти да внедрят иновациите по-бързо, за да удовлетворят променящите се изисквания на пътниците. “
Проучването включва редица препоръки за индустрията за осигуряване на по-добър опит с плащането, като основните два са:
Увеличете прозрачността
Интегрирайте конвертиране в много валути, така че пътуващите да придобият „сигурност на цените“ във валута, с която са запознати и ясно показвайте всички такси предварително
Изградете доверие
Чрез ясно съобщаване на стъпките, които сте предприели, за да защитите данните на клиентите си и чрез надежден процес на удостоверяване
Източник: Amadeus