fbpx

Първи хотел от луксозния бранд Swissôtel се очаква да отвори врати в България през 2024 година

Френската хотелска верига Accor обяви бъдещото откриване на луксозен комплекс в Сапарева баня, България. Хотелът се очаква се да посрещне първите си гости през ноември 2024 г. и ще се управлява от софийската компания Аква Трийтмънт АД. Swissôtel Sapareva Banya Thermal Resort, SPA and Health Center ще бъде част от луксозния бранд на Accor- Swissôtel и поредния впечатляващ проект на френската верига у нас.

Swissôtel Hotels & Resorts, по-известни като Swissôtel, е швейцарска верига от луксозни хотели, която управлява 37 имота в 17 държави. Веригата е собственост на Accor, която придоби FRHI Hotels & Resorts през 2015 г. Корпоративните офиси на Swissôtel се намират в бизнес център Prioria на територията на летище Цюрих, Швейцария.

Комплексът ще включва 171 стаи и апартаменти, включително ВИП вила с 5 стаи, инфинити басейн и джакузи. Освен това ще има зона за събития и конферентни срещи с бална зала от 400 m², две конферентни зали, две заседателни зали, библиотека и бизнес център. В сегмента FnB (напитки и хранене) ще включва фирмен ресторант Swissôtel, открита тераса, а-ла карт ресторант, салон и лоби бар, уиски бар и игрална зала, executive club, швейцарски гурме кът и бар до басейна с места за сядане на закрито.

ext cgi 01 02 2 scaled1 1 Първи хотел от луксозния бранд Swissôtel се очаква да отвори врати в България през 2024 година

Swissôtel Sapareva Banya Thermal Resort, SPA и Health Center ще предлага много процедури и уелнес съоръжения, за да могат гостите на хотела да се възползват от минералните извори и уникалния гейзер в региона. Комплексът ще разполага с фитнес център, зала за йога, хамам, стаи за масаж, сауни, козметична зона, медицинска клиника и няколко басейна с естествени и термални води. Освен това, генетичен диагностичен център, който ще бъде съчетан с център за отдих и балнеология, ще допълни своето уникално предложение в частта здраве и уелнес.

Първи хотел от луксозния бранд Swissôtel се очаква да отвори врати в България през 2024 година

С над 700 естествени минерални и топли извора, България е СПА рай, известен в Европа още от древноримско време. Инвестиция с размерите на Swissôtel Sapareva Banya Thermal Resort, SPA и Health Center ще възстанови престижa на района и ще го постави сред най-добрите спа и анти-ейдж дестинации по рода си. Партньорството ни с Accor и тяхната забележителна марка Swissôtel е ключът към популяризирането на региона на Кюстендил като идеалната туристическа дестинация с планини, извори с топла вода и зеленина.”, коментираха представители от фирмата инвеститор Аква Трийтмънт АД

“Има силно вътрешно търсене в хотелиерския бизнес, както от платежоспособни българи, така и от чуждестранни посетители. За нас е чест, че Аква Трийтмънт АД избра Swissôtel и Accor за управлението на този амбициозен проект. Сигурни сме, че Swissôtel Sapareva Banya ще внесе нови стандарти в българската хотелиерска индустрия и ще се превърна във водещ хотел в района.“, отбеляза Франк Реул, ръководител на отдела за развитие за Източна Европа в Accor.

България е бързо развиващ се, много атрактивен пазар в Югоизточна Европа, с огромен потенциал и отлични инвестиционни възможности. Обявяването на Swissôtel Sapareva Banya Thermal Resort, SPA и Health Center засилва присъствието на Accor в региона и ни позволява да внесем продукт от световна класа и най-добрите стандарти за обслужване на местния пазар.”, коментира и Мария Драгулин, директор по развитие за Румъния, България, Молдова и Чехия в Accor.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Обяви за работа от

Открийте най-новите свободни позиции в туризма.

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела. 

[newsletter_form]