fbpx

Първи думи на директора на Fosun Group след възраждането на Thomas Cook

Собственикът на възродения онлайн туроператор Тhomas Cook, Fosun има амбициозни планове за разширяване на дъщерните дружества, които притежава, след като световната икономика се възстанови.

Китайската туристическа фирма, която също е собственик на Club Med (френска туристическа компания, която притежава 80 ваканционни курорта в 35 страни на 5 континента), очаква засегната индустрия да се възстанови, след като бъде открита ваксина срещу Covid-19.

Тази седмица компанията поднови отново работата си, този път по формата на онлайн туроператор, като коментираха, че това е само „първа фаза“. Thomas Cook фалира през миналата година, оставяйки хиляди свои клиенти в чужбина. Fosun вече беше основен акционер в Thomas Cook, преди да се стигне до колапса миналия септември.

Една година по-късно и той стартира отново както във Великобритания, така и в Китай. „В Китай Томас Кук е стартиран като нещо повече от онлайн туристическа агенция. Това е платформа за начин на живот, която предлага редица свързани продукти и услуги“, каза изпълнителният директор и председател на Fosun Tourism Group Джим Киан. Тази платформа за начин на живот включва хотели, билети, развлечения, образование и търговци на дребно, продаващи подаръци и сувенири. Включва дори фирма за доставки, която да помогне на почиващите да транспортират обемисти покупки обратно до дома си.

„Стартирахме като онлайн туристическа агенция в Обединеното кралство, но искаме да добавим все повече и повече, за да стане подобна платформа“, добави Джим Киан. „Това е мек старт, за да тестваме процеса и да се уверим, че нещата работят добре преди пълно възстановяване. Постепенно ще добавим още продукти“

Fosun вече вижда силно възстановяване на туризма в рамките на Китай, за всички свои туристически марки, което включва и веригата курорти от висок клас Club Med.

Планът на изпълнителния директор на Fosun е да пусне няколко агенции на Thomas Cook, започвайки от Шанхай в началото на следващата година. Въпреки че те ще бъдат „многофункционални и нещо повече от туристически агенции“, няма да са в голям мащаб.

„Искаме да тестваме много неща в Китай, които в бъдеще могат да бъдат лансирани в световен мащаб. Тези концептуални магазини от нов стил показват нашия ангажимент да имаме стабилно офлайн присъствие, строейки и ваканционни комплелкси като веригата Club Med.“

Thomas Cook работи в Китай повече от 100 години. Британската марка сключи партньорство с Fosun през 2016 г. и след това стана изцяло китайска собственост, след като миналата година фалира.

Източник: BBC

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.