Accor Holding засилва присъствието си на пазара на места за настаняване за краткосрочен наем, като пуска нова платформа за резервации на апартаменти и вили, съобщава Phocuswire.
Платформата Accor’s Apartments & Villas включва над 50 000 апартамента, вили и хижи, както и настаняване от 15 бранда, включително Adagio, Mantra и Hyde Living, както и частни резиденции, управлявани от собствените марки на Accor: Raffles, Banyan Tree, Delano, Fairmont, SLS и други.
В допълнение, първокласните места за настаняване ще се предлагат под марката Accor Onefinestay, която е създадена след закупуването от холдинга на стартъпа Onefinestay през 2016 г. Според доклад на Savills International Development Consultancy, на който Accor се позовава в своето прессъобщение, моделът на “марково настаняване” показа висока устойчивост по време на кризата Covid-19.
„Виждаме нарастващо търсене на жилища и краткосрочни наеми, тъй като потребителите търсят настаняване, което предлага по-голяма поверителност и самодостатъчност и включва функции като допълнителна жилищна площ и просторни помещения“, каза Риян Итани, ръководител на международната консултантска компания Savills.
Настаняванията, резервирани чрез платформата Apartments & Villas, дават на клиентите право да участват и за програмата за лоялност Accor Live Limitless. Оптимизмът на Accor за стартиране на собствена платформа за краткосрочен наем е разбираем, особено на фона на шеметния успех на излизането на фондовата борса на Airbnb, по време на който цената на акциите на компанията почти се удвои от първоначалната, а капитализацията на компанията нарасна до 100 млрд. долара – повече от съвместната капитализация на холдингите на Marriott и Хилтън. Всички проучвания показват, че секторът на краткосрочните наеми е най-малко засегнат от последствията от кризата и ще се възстанови значително по-бързо от световния хотелски бизнес.