fbpx

Новият изпълнителен директор на Expedia: Covid-19 е по странен начин благословия като средство за промяна

Въпреки че настъпването на COVID-19 имаше катастрофални ефекти върху почти всеки сегмент от бизнеса на Expedia Group, изпълнителният директор и заместник-председател Питър Кърн не позволи на пандемията да притъпи амбициите му и тези на компанията. Всъщност визията му за компанията, в която той пое лидерството през април тази година, може да се счита за твърде оптимистична, предвид настоящия климат.

Независимо от това той сподели: „Искам да бъдем най-добрата технологична платформа за пътувания в света“, казва Кърн. Коментирите по темата на Кърн дойдоха през първия ден от виртуалното събитие Explore на Expedia Group – първото след смяната на бившия изпълнителен директор Марк Окерстром, който подаде оставка през декември.

В разговор с журналист от портала WebInTravel, Кърн посочи как използването на силните страни на Expedia Group ще помогне на компанията и нейните партньори да се възстановят от въздействието на кризата. „Аз съм оптимист. Хората трябва да пътуват “, казва той. „Нямам никакво съмнение за това. Просто трябва да преодолеем бурята и да се подкрепяме и ако всички излезем от нея ще се оправим.“

„По странен начин COVID е благословия като средство за промяна“, коментира директора на Expedia. „Това ви дава възможност да погледнете категорично и ясно какво се случва и да се съсредоточите върху важното.“

Като нов човек в ролята, Кърн вярва, че да има ‘свеж поглед’ върху ситуацията му дава възможност да взема трудни решения, тъй като кризата се развива бързо.

„Най-добрите технологични компании в света са склонни да правят няколко неща много добре, а не хиляди. Трябваше да помислим за това – брандове, технологии, всичко. Вършейки всичко това и мислейки в тази посока, това е огромна възможност за нас“

Силните страни на Expedia Group, според Кърн, са технологиите и правилното пазарно позициониране, като компанията планира да утрои инвестициите в платформата си. „За партньорите стойността е в данните, a ние имаме най-пълния набор от данни за пътувания в света и искам всички наши партньори да могат да оптимизират своя бизнес.“

„2020 г. не беше просто годината на пандемията“, казва Кърн. „Имаше много неща, които станаха още по-очевидни в Съединените щати и по света по отношение на неравенството.“ Кърн казва, че събитията от тази година са го накарали да се чувства „принуден да коментира често“, което е направил чрез публикации в блогове и писма до служителите си.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.