Китайската холдингова компания Fosun, придобила авторските права върху търговските марки на Thomas Cook, се готви да съживи хотелските марки на фалиралия туроператор. Хотели под брандовете Casa Cook и Cook’s Club продължават да работят в Китай, но сега те се завръщат на европейския континент.
През лятото на 2021 г. китайската компания възнамерява да отвори за гости хотелите Cook’s Club Hersonissos (Крит, Гърция) и Cook’s Club Adakoy (Мармарис, Турция). Новият собственик също планира да промени концепцията на бранда, насочвайки се към “новото поколение туристи”. На първия етап се планира стартиране на промоционална кампания на британския пазар. Кампанията ще бъде ръководена от комуникационната агенция Lotus.

Стратегия ще рестартира отново Cook’s Club на британския пазар чрез активна PR кампания, насочена към повишаване на доверието на марката, изграждане на общност от фенове и създаване на индивидуален имидж. Това не е първият опит на Fosun Tourism Group да лансира марката Thomas Cook на пазара.
Припомняме, че септември 2020 година Thomas Cook официално се завърна на световната сцена, след като китайският конгломерат Fosun възобнови бившия туристически гигант като онлайн туристически агент. Това се случи около първата годишнина от колапса на 178-годишния Thomas Cook, който предизвика хиляди загуби на работни места и упреци за неспособността му да се адаптира именно към дигиталната ера. Компанията се управлява във Великобритания от екип, включващ бившия директор по стратегиите Thomas Cook Алън Френч като главен изпълнителен директор и бившия мениджър по продажбите, електронната търговия и маркетинга Фил Гарднър, който сега заема длъжността главен търговски директор.
В момента Cook’s Club има осем хотела в слънчеви и плажни дестинации, включително Родос, Кос, България, Майорка, Турция, Египет и Крит. През 2022 г. има планове за допълнително разширяване, с потенциални хотели в Ибиса, Корфу и втори хотел в Родос.
