fbpx

Нова вълна от критика към TUI след отмяната на всички почивки до 30 юни

Какво ви съобщихме вчера, TUI Великобритания и Ирландия обявиха, че отменят всички свои почивки до 30 юни. Обявявайки удължените дати, TUI заяви, че всички засегнати клиенти ще получат кредит за възстановяване и ако резервацията им е пакетна, те също ще получат допълнителен стимул до 20% за следваща резервация.

Клиентите трябва да получат кредита за възстановяване в рамките на четири седмици от първоначалната си дата на заминаване. Ако клиентите искат да получат възстановяване на сумата, ще трябва да изчакат код за възстановяване на кредита, преди да поискат парите чрез онлайн формуляр на уебсайта на TUI.

TUI представи преди седмица ново онлайн приложение за самообслужване за възстановяване на средства, след като призна, че са задържали клиентите си твърде дълго и обещаха, че след като бъде поискано възстановяване, то вече ще бъде изплатено в рамките на четири седмици.

Но въпреки, че TUI ускори, потребителските групи продължават да критикуват туристическата компания, заявявайки, че сега трябва да започнат да „следват закона“ и да позволят на клиентите да поискат възстановяване на пари веднага. В интернет пространството има множество туристи, които недоволстват от процеса по възстановяване.

„Решението на TUI да удължи анулирането на ваканциите означава, че всеки, който е резервирал почивка за юни, вече има законно право на възстановяване – TUI трябва да започне следването на закона и да позволи на клиентите да искат възстановяване на пари, вместо да ги издава с кредитни бележки „, каза Рори Боланд, главен редактор на Which? Travel.

„Твърде много авиокомпании и туроператори продължават да затрудняват клиентите си да получават възстановявания на суми. Време е регулаторите да се активизират и потърсят сметка на компаниите. Правителството също трябва да подкрепя туристическите фирми и авиокомпаниите, когато е необходимо, за да се избегне трайно увреждане на доверието в туристическия сектор.“, продължи той.

Говорител на TUI заяви, че клиентите не могат да кандидатстват за възстановяване на пари без кредитен код за възстановяване, тъй като по този начин работи технологията. „Ние предлагаме на клиентите възстановяване на кредит като алтернатива, позволяваща им, включително на тези, които са направили резервацията си в офис, възможността да променят почивката си онлайн. Винаги казваме на клиентите си ясно, че те могат да получат възстановяване на пари като алтернатива на кредита за възстановяване. Кредитите за възстановяване са валидни до 31 октомври 2021 г.“

TUI заяви, че клиентите, които пътуват преди края на август, могат също така да променят своите резервации безплатно, стига да са резервирали в уебсайтовете на TUI или First Choice или в своите приложения. Това със сигурност ще притесни голяма част от хотелиерите в Европа, които разчитат именно на туристи от Великобритания през юли и август.

Източник: Travelmole

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.