21Hoteliers – бизнес медията на хоспиталити индустрията в България, е отворена за професионалисти от всички части на бранша (хотелиери, туроператори, бизнеси доставчици, университети и други организации) да споделят своите анализи и наблюдения по важни за тях теми, свързани с туризма. Това е възможно и за студенти по туризъм, които да споделят своите проучвания в областта.
Идеята на инициативата е всички професионалисти да имат възможността да споделят мнение по определена актуална тема от света на туризма, да разширят мрежата си от контакти в индустрията, да изградят и развият личен бранд в платформата на 21Hoteliers Bulgaria.
Можете да попълните формуляра за нови автори и да се запознаете с условията за участие тук.
Защо да станете автор в 21Hoteliers?
- Надградете личния си бранд на професионалист или този на организацията, която представлявате
- Разширете мрежата си от контакти в бранша
- Получете нови запитвания и предложения от клиенти, партньори или работодатели
- Споделете мнението си по актуални теми в туристическата индустрия
- Промотирайте личния си бранд или този на организацията, в която работите с ваша собствена визитка в края на всяка статия, която публикувате. Добавете имейл, телефон, линк към вашия уебсайт и социални мрежи – така че заинтересованите читатели на 21Hoteliers да се свържат с вас.
Каква е процедурата за да станете автор в 21Hoteliers?

Заявете участие
Попълнете краткия формуляр за нови автори, след което ще се свържем с вас за да се запознаем, установим контакт и обсъдим съдържанието, което желаете да публикувате.

Профил на автор
Получавате ваш собствен профил на автор в 21Hoteliers, където можете да попълните вашите данни и контакти и от където можете да подавате своите материали.

Първата ви публикация
След като ни подадете готова статия, тя минава преглед от наша страна, след което я публикуваме в най-кратък срок.
Формуляр за нови автори
В 21Hoteliers има вече публикувани няколко експертни авторски материала, които можете да прочетете тук. Публикуването е напълно безплатно, като единственото условие е, че съдържанието не може да промотира конкретен бизнес, услуга или продукт – подобни елементи са възможни само във вашата визитка като автор, която стои под всяка ваша статия. Разбира се, напълно възможно е да промотирате безвъзмезни каузи и инициативи в обществена полза.