fbpx

Neckerman Reisen планира завръщане в България, разчитат на разпознаваемостта на бранда за успеха на компанията

Популярната немска туристическа марка Neckermann Reisen ще разчита на разпознаваемостта на бранда сред клиентите, широка гама от ваканции за съотношение цена/качество и атрактивни комисионни за туристически агенции, за да си възвърне позицията на най-големия европейски пазар за изходящи пътувания тази година, съобщават от fvw.

Туроператорската марка, която Anex Tourism Group придоби от неплатежоспособната Thomas Cook Group преди три години, официално възобнови дейността си преди седмица. Опитът за завръщане съвпада с 60-годишнината на Neckermann Reisen.

Anex Tourism Group придоби правата върху марката в края на 2019 г. заедно с туроператорите, собственост на Thomas Cook – Öger Tours и Bucher Reisen. Първоначално от компанията планираха бързо завръщане за Neckermann Reisen още през следващата година, но бяха принуден да отложат тези планове поради пандемията Covid-19.

Поколения германци ходиха на почивка с Neckermann Reisen, а марката за пътуване остава една от най-известните в страната. Според представително проучване на Yougov сред 2120 германци в средата на март, Neckermann Reisen се нареждат на второ място по потребителско разпознаване със 70%, зад TUI (80%) и малко по-напред от Alltours (69%). Според същото проучване на Yougov, 69% от 461 респонденти, които са резервирали почивка с Neckermann Reisen в миналото, казват, че „определено“ или „вероятно“ ще го направят отново в бъдеще. Anex разчита в голяма степен на тази силна разпознаваемост на марката за засилване на продажбите и продължава да използва установеното жълто „N“ в квадрат като лого за маркетингови цели.

2.bild Neckerman Reisen планира завръщане в България, разчитат на разпознаваемостта на бранда за успеха на компанията
Neckermann Reisen ще разчитат предимно на разпознаваемостта на бранда за рестарта на компанията

Важно е, че Neckermann ще запази традиционното си позициониране на широко базиран туроператор, насочен към семейства и „възрастни“ (50+). Управляващият директор Майкъл Никъл заяви: „Neckermann е VW Golf на туризма и туристическата марка на средната класа“.

Опитният мениджър (по-рано работил в DER Touristik, Alltours, ETI и Lidl Reisen) подчерта, че туроператорът ще се съсредоточи върху предлагането на ваканции на съотношение цена/качество в четиризвездни хотели, които имат рейтинг на Holidaycheck от най-малко 80%. Това ще го разграничи донякъде от „всестранния“ Anex Tour, чието портфолио варира от тризвездни до луксозни хотелски комплекси.

За своето завръщане Neckermann Reisen предлага портфолио от около 1000 хотела, предимно в топ дестинации в Испания, Гърция, Турция и Египет. Почивките в Тунис, България, Хърватия, Португалия и Италия предстоят скоро, докато „автомобилните“ пътувания в Германия, Австрия и Швейцария вече се предлагат.

Никел коментира: „Разбира се, хотелите загубиха пари от несъстоятелността на Thomas Cook, но те не ни обвиняват за това и са убедени, че марката ще им донесе допълнителни гости.“

Междувременно туристическите агенции ще играят основна роля при определянето дали завръщането на туроператора ще е успешно или не. Neckermann ще бъде интегриран в схемата за комисионни на Anex с основна комисионна за продажби от 10%, което ще се повиши до 13% за агенции с резервации на обща стойност 390 000 евро или повече.

Коментирайки резервите, изразени от някои германски туристически агенции относно плановете за завръщане, Никел каза: „Neckermann Reisen винаги е бил успешен и печеливш и не е виновен за неплатежоспособността на Thomas Cook Group“.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.