fbpx

Не всеки хотелски бранд ще оцелее след кризата, според някои от директорите на големи вериги

Индустрията на гостоприемството вероятно ще има последици от кризата Covid-19, които ще бъдат „кодирани“ в паметта й години наред, но седмица след седмица сектора започва да се възстановява.

Този оптимизъм беше основният резултат от дискусия с участието на изпълнителното ръководство на най-големите световни хотели в света. Виртуалното събитие, чийто домакин беше Центъра за гостоприемство на Ню Йоркския университет Джонатан М. Тиш, включваше президента и изпълнителния директор на Hilton Hotels Кристофър Насета, изпълнителния директор на IHG Кийт Бар, президента на Hyatt Марк Хопламазян и директора на Marriott Арне Сьоренсон, които се събраха заедно да говорят пред студенти по туризъм и хотелиерство.

Ръководителите обсъдиха как се справят с пандемията и сериозната липса на търсене на пътуване. Според Американската асоциация за хотелиерство и настаняване близо 8 милиона американци са загубили работа само в сектора на хотелиерството през април, а индустрията се очаква да загуби повече от 120 милиарда долара през тази година.

Но началото на възстановяването вече се вижда и в много държави пътуването се рестартира на местно ниво, а скоро и много страни в Европа откриват границите си за туризъм. Президентът и изпълнителен директор на Best Western Hotels, Дейвид Конг спомена морски хотел, който е достигнал 100% заетост в деня, когато ограниченията за пътуване са били премахнати в държавата, в която работи. Кийт Бар пък каза, че един от луксозните хотели на IHG във Виетнам е достигнал 80% заетост само с местни туристи.

„Ние в момента имаме два пъти по-висока заетост, отколкото когато бяхме на дъното“, каза Насетта. „За съжаление, това все още не е много високо ниво на заетост.“ Заетостта на Hilton Hotels намаля с 13% през април и сега е между около 25% и 30%.

По-рано тази седмица Сьоренсон заяви, че Marriott е надхвърлил 20% заетост в отворените си хотели. В Китай вече са отворени всички 350 хотели на Marriott.

Някои ръководители казаха, че смятат, че бъдещето след Covid ще бъде с по-малко индивидуални хотелски марки под управлението на големи вериги. Marriott ръководи повече от 30 бранда, докато през януари Hilton представи 18-тата си марка, Tempo, „достъпна лайфстайл марка“.

„Не всяки хотелски бранд ще успее да излезе от кризата. Има хиляди хотели, под различни брандове, от всякакъв размер по целия свят, а това е глобална криза“, каза Насета. „Не искам да бъда суров, но ще има победители и губещи. Мисля, че ще има някаква консолидация.“

Сьоренсон на Marriott предложи различна перспектива, заявявайки, че наличието на различни хотелски брандове осигурява лост.

Източник: Adweek.com

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.