fbpx

Melia Hotels с 6 нови хотела в Европа през 2020 година, един е в Слънчев бряг

Испанската хотелска група Melia Hotels планира да отвори около 20 хотела през 2020 г. Основно  са фокусирани в Азиатско-Тихоокеанския регион и в страните от Европа, Близкия изток и Африка (EMEA). Групата очаква положителни резултати за тази година, както и постепенно възстановяване на някои пазари.

През 2019 г. представянето на Meliá Hotels International беше силно повлияно от широк спектър източници, концентрирани главно в Карибския регион, особено в Доминиканската република и Мексико. Други събития като избухването на Коронавирус в Китай, досега оказват умерено въздействие върху финансите на компанията. В същото време от испанската верига са разработили обширен план за действие при извънредни ситуации и остава предпазлива по отношение на развитието вируса.

Шест са хотелите, които трябва да отворят врати в Европа през 2020 година- в Лисабон, Франкфурт, Ливърпул, Амстердам, Барселона и родния Слънчев бряг.

Още през лятото на 2019-та година бе обявено,че хотел Iberostar в най-големия български курорт сменя бранда си и става Melia. Хотелът, който вече ще носи името Melia Sunny Beach ще разполага с над 1000 стаи, множество ресторанти и барове.Собственността се запазва от компанията Sigma Capital, която прижежава няколко хотела с обща хотелска база над 4000 стаи. Това ще е седмият хотел в България, който е управляван от бранда Melia.

Melia Hotels International е класирана на 9-то място в топ 20 на хотелските вериги, присъстващи в Европа през 2020 г. с портфолио от 290 хотела или 50 011 стаи.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.