fbpx

Melia Hotels продължават с иновациите чрез пакетите „Day Stay“ и „Workation“

Пандемията COVID-19 постави на изпитание устойчивостта на хотелските компании и техния капацитет за иновации. Ограниченията за пътуване и новите потребителски тенденции, повлияни от социалното дистанциране и опасенията за здравето и безопасността, означават, че компаниите трябва да внесат иновации, за да се адаптират към настоящата бизнес среда.

В светлината на това развитие, Meliá Hotels International, една от 20-те най-големи хотелски компании в света, се възползва изцяло от своето ноу-хау, инфраструктура и цифрови възможности, за да проучи нови бизнес възможности.

Хотелската компания използва своето ноу-хау и лидерство в сегмента „bleisure“ (хотели, проектирани да съчетават както бизнес, така и отдих), за да пусне нови продукти, които позволяват на клиентите да работят дистанционно от своите хотели, като същевременно се наслаждават на всички удобства на хотела. Продуктът отговаря на нарастващото търсене от компании и хора, които се нуждаят от добре оборудвано, удобно и безопасно пространство, за да извършват работата си без никакви разсейвания и в неприкосновеността на личния живот.

„Идеята е стартирана в селекция от хотели „bleisure“ в градските дестинации, които търсят нови начини за увеличаване на нивата на заетост и приходи, поради липсата на бизнес пътувания и ограничения за пътуване, като се фокусира върху местния пазар като основна цел“, обяснява Андре Жерондо, главен оперативен директор в Meliá Hotels International.

Пилотните хотели за продукта в Испания са Meliá Madrid Serrano, Meliá Palma Marina (Майорка), Meliá Sevilla, Meliá Lebreros (Севиля), Meliá Bilbao, Meliá María Pita (Ла Коруня), INNSiDE Zaragoza, Hotel Valencia Oceanic и TRYP Barcelona Аполо. Извън Испания, участващите хотели включват ME London (Обединеното кралство), ME Milan (Италия), Meliá Düsseldorf (Германия) и INNSiDE Ню Йорк, наред с други.

Пакетът „Day Stay“ включва използване на хотелска стая, сертифицирана като безопасно пространство чрез програмата Stay Safe with Meliá и оборудвана с всички удобства, необходими за работа, както и неограничен високоскоростен Wi-Fi, маска и хидроалкохолен гел, безплатен бутилка вода, кафе, чай, фитнес топка, печатни услуги и 10% отстъпка в ресторантите на хотела. Клиентите също така получават безплатен достъп до басейна, фитнес залата и зоната на покрива и могат да ползват други услуги като детски кът, рум сървис, минибар, паркинг, трансфери или коли под наем срещу допълнително заплащане.

Компанията е проучила и нови възможности в курортните хотели и финализира подробностите за стартирането на ново изживяване „Long-Stay Workation“. Както подчертава Андре Жерондо, „работата от разстояние предоставя възможност за създаване на нов дългосрочен хотелски продукт, който за служител или клиент е вид стимул, тъй като им позволява да създадат офиса си на плажа и да се насладят на цялата туристическа инфраструктура, създавайки перфектен баланс между работата и личния им живот и всички съпътстващи емоционални ползи“.

Иновативните услуги са специално разработени за три вида туристи: тези, които са на почивка в хотела и искат да удължат престоя си за да работят, тези, които са в командировка и искат да останат още няколко дни на почивка в дестинацията, и тези, които работят на непълно работно време и искат да прекарат част от деня, наслаждавайки се на хотела и дестинацията. Програмата скоро ще стартира в селекция от ол инклузив хотели в Карибите и Испания, като предлага допълнителни 10% отстъпка от цените на стаите за престой над 14 дни и 20% за престой над 21 дни.

Източник: Melia International

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.