Талантът, ангажираността на хората и способността им да управляват промените в новия сценарий след Covid-19, ще бъдат ключовете за успеха в постигането на напредък към “новото нормално” в пътуването и туризма. Испанската верига Meliá Hotels International (MHI) разчита на своите вътрешни екипи, за да направи разликата и да гарантира, че хотелите ще бъдат отворени отново с правилното прилагане на всички нови протоколи за здраве и безопасност, като същевременно предоставят изживяването, което клиентите очакват.
Компанията използва платформата си за електронно обучение eMeliá, за да гарантира, че служителите на хотелите, които отварят, завършват задължителна онлайн програма, предназначена да осигури информираност за новите протоколи, обслужване на клиентите в пост-Covid среда и управление на собственото емоционално благополучие, нещо, което също е ключов фактор в настоящия момент.
Програмата за обучение е достъпна на 8 езика за служители от цял свят и се основава на новата програма Stay Safe with Meliá, която компанията е проектирала за безопасното отваряне на хотели, включително секции за защита на служителите, тяхното здраве и безопасност на работа, нови оперативни процеси и протоколи в различните области на хотела и други. Програмата е сертифицирана от Бюро Веритас и има раздел, фокусиран върху емоционалното благополучие на служителите, много от които са силно засегнати от несигурността и въздействието на Covid-19 върху туризма.
Meliá Hotels International също върви с крачка напред към постигане на високи постижения, като стартира и допълнителна програма в сътрудничество с Бизнес училището Instituto de Empresa за 600 служители, заемащи критични позиции в управлението на хотелите след Covid-19, включително генералнни мениджъри, човешки ресурси и други ключови позиции в обслужването на клиентите. Обучението също ще се провежда онлайн и има за цел да повиши уменията по въпроси като лидерство във времена на криза, благосъстояние и управление на стреса, емоционална комуникация и създаване на безопасна и грижовна среда, която гарантира положително изживяване на клиентите.
„Повече от шест десетилетия талантът и отдадеността на нашия екип бяха най-важният ни актив и нещото, което направи всичко това за нас като компания. Сега се подготвяме да се уверим, че ще се върнем още по-силни от преди и отново сме убедени, че именно членовете на нашия екип ще ни гарантират успешното пътуване по пътя към новото нормално“, заяви Габриел Канавес, директор човешки ресурси в Meliá Hotels International.
Източник: www.hospitalitynet.org