Meliá Hotels International ще започне отварянето на някои от своите хотели в Испания през юни и се очаква почти 60 места за настаняване в цялата страна да заработят през юли.
Този брой ще се увеличи, ако има достатъчно търсене, като компанията е напълно ангажирана да върне възможно най-много хора на работа и да помогне за стимулиране на икономиката. Благодарение на неотдавнашната кампания, стартирана на сайта на Melia под мото „Когато се върнете, останете в безопасност с Melia“ (When you come back, stay safe with Meliá) и забележимо увеличение на резервациите през последните седмици, компанията очаква да отвори десетина хотелa този месец в континентална Испания, като например емблематичните Gran Meliá Sancti Petri (Cadiz), Meliá Villaitana (Alicante), Meliá Lebreros (Севиля) и Meliá Atlanterra (Cadiz) в Андалусия.
Въпреки че целта на Meliá Hotels International е да отвори всички хотели по график, ако това в крайна сметка не е възможно, компанията се ангажира да предложи на гостите, които вече са резервирали, подобен или по-добър хотел в същата дестинация.
Meliá продължава да работи за клиентите, този път със стартирането на кампанията „Когато се върнете, останете в безопасност с Melia“. Кампанията е създадена и предназначена да се свърже отново с клиентите и се основава на резултатите от проучване на повече от 100 000 членове на MeliáRewards, за да разберете повече за тяхната мотивация и нужди в тази нова епоха след Covid-19. Промоцията включва 30% отстъпка и много гъвкави условия за резервации с безплатна анулиране. Членовете на клуба за лоялност също получават 50% допълнителни бонус точки, когато купуват MeliáRewards.
Всички хотели, които ще отворят отново през юни и юли, са преминали успешно проверката „Останете в безопасност с Мелиа“ (Stay Safe with Meliá), резултатът от програма, която Meliá Hotels International създаде за адаптиране на хотелите към новата ситуация, включително ръководство за стриктното прилагане на препоръките за здраве и безопасност, направени от СЗО и местните здравни власти.
Тази световна програма е сертифицирана от Bureau Veritas и включва широк спектър от стандарти и протоколи за здраве и безопасност във всички отделни части на хотела, както и фокус върху емоционалното благополучие на клиентите, за да се гарантира, че компанията може да гарантира най-добрия възможен хотелски опит.
Източник: Melia.com