fbpx

Melia Hotels обявиха програмата „Stay Safe with Meliá“

Meliá Hotels International са разработили програма „Stay Safe with Meliá“ за постепенно отваряне на своите хотели във фазата на възстановяване след COVID-19 и работи съвместно с една от най-престижните сертификационни организации в света, Bureau Veritas, като гаранция, че ще отговарят на най-високи здравни и хигиенни стандарти.

В допълнение към сертифицирането, Meliá активно си сътрудничи с организации от сектора и здравните власти в Испания, за да подготви ръководство за хотелски операции, което да се прилага както в Испания, така и в чужбина. В допълнение към подробните протоколи и мерки за оптимизиране на хигиената, дезинфекцията на хотелите и най-важните оперативни процеси, планът има и важен раздел за обучението на служителите и взаимоотношенията с клиентите в ситуацията, създадена от COVID.

За да се постигне това, като същевременно се дава приоритет на положителното клиентско изживяване, програмата „Stay Safe with Meliá“ също предвижда назначаването във всеки хотел на човек, отговорен за „емоционалното благосъстояние“ (emotional well-being) на гостите, който и да проверява изпълнението на процесите, предназначени да предотвратят разпространението на Covid-19.

Като глобална компания, Meliá Hotels International винаги е разчитала на съвършенството на своя екип, за да осигури ефективно управление и най-доброто възможно изживяване за гостите. За да гарантират, че екипите на хотелите по света са подготвени за внедряване на програмата, регионалните офиси на компанията са споделили „Stay Safe with Meliá“ с всеки един от своите генерални мениджъри на хотел.

Програмата включва действия в следните области:

  • План за почистване и дезинфекция, одобрен от Diversey, доставчик на почистващи и дезинфекциращи препарати
  • Препоръки за здравето на работното място (корпоративни офиси и хотели), включително хигиенни и организационни мерки за гарантиране на безопасността при завръщане на работното място, идентифицирането на хората в риск и управление при възможни случаи на инфекция.
  • Иновации и технологии, включително технологични решения за свеждане до минимум на физическия контакт между клиенти и служители
  • Ръководство за работа след COVID-19, с всички адаптации към процедурите и материали, нужни за обучението на служителите
  • Стандарти на бранда, адаптирани да осигуряват сигурността, необходима, за да се избегнат рисковете от инфекция в процеси като храни и напитки, почистване на стаита, уелнес, забавление и др.
  • Ръководство за техническа поддръжка на сградите след COVID-19

За да подготви програмата, Meliá Hotels International използва международните знания и опит на своите екипи за управление на риска, безопасност и здраве при работа, доставки, поддръжка и ИТ. За да дефинира нови процеси и стандарти за марката, екипът е прегледал всички точки на контакт между служител и гост: рецепция, стаи, паркинги, плувни басейни, ресторанти, конферентни зали, спа, развлекателна програма и т.н.

По същия начин, за да се гарантира, че предпочитанията на клиентите също се вземат предвид, повече от 100 000 клиенти ще бъдат включени в процеса на адаптация чрез стартирането на скорошно проучване. Тестват се и нови мобилни приложения и решения за намаляване на директния контакт с клиентите.

Габриел Ескарер, изпълнителен директор на Meliá Hotels International, сподели: „Ще бъдем готови да отворим хотелите си веднага щом хората имат по-голяма мобилност и има достатъчно търсене, за да гарантираме минимално ниво на заетост. За целта ние влагаме цялото си ноу-хау и опита, който имахме през последните няколко месеца в нашите хотели в Китай, в програмата „Stay Safe with Meliá“. Сертификцирането от Bureau Veritas потвърждава, че новите процеси и адаптации ще дадат максимални гаранции за здраве и безопасност и на най-строгите международни стандарти, фактор, който е от съществено значение за работата в периода след COVID-19.“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.