fbpx

Meliá дава тласък на дигиталните взаимоотношения с бизнес партньорите си

Туристическите агенции имат възможност да посетят хотелите и да са в течение с новостите без да има нужда от физическо присъствие- Meliá Pro стартира кампания за повишаване броя на резервациите от туристическите агенти и бизнес пътниците.

Новосъздадената общност във Фейсбук насочена към туристическите агентите- Meliá Pro Travel Labs– предлага съчетана програма от онлайн семинари и съвещания, и виртуални посещения в хотелите, в които агентите ще имат шанса да участват. Паралелно с това, сайтът за онлайн резервации- meliapro.com, също се присъедини към кампанията, за да възстанови връзките с клиентите си. Под мотото ,,Когато се завърнете повторно, доверете събитията си на Meliá“, компанията има за цел да стимулира активността на събитийната индустрия, чрез предоставяне на максимална гъвкавост при правенето на групови резервации, трупане на допълнителни бонус точки и гаранция за провеждане на тези събития в чиста и безопасна за здравето спрямо новите стандарти среда.

Последствията от COVID 19 върху туристическия сектор накара компанията да наблегне върху употребата на дигиталните технологии, за да се приспособи към новата среда. Главният изпълнителен директор Габриел Ескарер заяви, че компанията ще се фокусира върху дигитализирането, което ще им спечели предимство пред конкуренцията, за да се издигнат повторно нагоре.

В този контекст, компанията възнамерява да засили преките взаимоотношения с бизнес клиентите си в безопасна виртуална среда, използвайки дигитални инструменти за комуникация, с които да заменят срещите лице в лице. Уебсайтът на Meliá Pro е вече свързан за новата платформа Meliá Pro Travel Lab- канал, предназначен да предостави подходяща информация за фирмените хотели и дестинации, обучителните курсове и допълнителните облаги. Виртуалната компания е вече налична в Испания и Латинска Америка и скоро ще разшири обхвата си и в други държави по света.

Чрез седмичната си програма с предаване на живо чрез Фейсбук и Zoom, Meliá ще споделя актуални новини, позволявайки на агенциите да стоят в течение по отношение на туристическите компаниите и дестинациите, както и да имат възможността да ги посещават от разстояние.

В първата си онлайн сесия, във виртуална среща, Meliá Hotels International, съобщи на агентите, че премиум хотелите им Gran Meliá Sancti Petri, Hotel Don Pepe и ME Sitges отвориха повторно врати. Също така, бяха дискутирани теми свързани с актуалните новини и превантивните мерки за здраве и безопасност. В четвъртък ще се състои втората сесия с информация за  Meliá Cala Galdana, Meliá Villaitana, Meliá Hacienda del Conde, Meliá Atlántico Isla Canela and INNSiDE Ibiza hotels. Като допълнителен стимул, компанията предлага и теглене на награда от 50 000 бонус точки за присъстващите на всяка сесия.

,, В тези несигурни времена, които настъпиха за индустрията, е от огромно значение да подкрепяме и да стоим наред с нашите сътрудници. Ключа за успеха е в начина, по който се свързваме с нашите партньори чрез иновацията“ – Хосе Мигел Морено, Старши директор на Б2Б продажбите и маркетинг отдела в Meliá Hotels International.

Melia Hotels International

Основана през 1956 г. в Палма де Майорка (Испания), Meliá Hotels International е една от най-големите хотелиерски компании в света. Лидер на испанския пазар с повече от 380 хотела в над 40 страни и четири континента, работещи под марките: Gran Meliá Hotels & Resorts, Paradisus от Meliá, ME от Meliá, Meliá Hotels & Resorts, INNSIDE от Meliá, Sol от Meliá и TRYP от Wyndham. Стратегическият фокус върху международния растеж позволи Meliá Hotels International да бъде първата испанска хотелиерска компания с присъствие на ключови пазари като Китай, Арабския залив или САЩ, както и на традиционните пазари като Европа, Латинска Америка или Карибите.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.