fbpx

Marriott завърши третото тримесечие на 2020 с печалба

Marriott International, най-голямата хотелска верига в света се върна на рентабилни нива през третото тримесечие, тъй като туристическата индустрия влезе във „възстановителен режим“ през лятните месеци след спада на пандемията COVID-19.

Нетната печалба на Marriott през юли-септември е била 100 милиона долара, или 31 цента на акция, в сравнение с 387 милиона долара, или 1,16 долара на акция, за същия период година по-рано, съобщиха от компанията.

Приходите на компанията са намалели с 57,3% до 2,25 млрд. долара. Експертите прогнозираха 2,22 млрд. долара. Приходите от налична стая (RevPAR) през юли-септември са намалели с 65,9%. Това обаче се оказа по-малко значителен спад, отколкото през второто тримесечие (84.4%).

Заетостта на хотелите е спаднала с 40,8 процентни пункта спрямо третото тримесечие на миналата година – до 35,1%. В хотелите в Северна Америка показателят RevPAR е спаднал с 65,4%, заетостта – с 40,3%, до 37%. В Европа те са намалели съответно със 78,6% и 58,7% до 20,8%.

Главният изпълнителен директор на Marriott Арне Соренсън заяви, че времето за пълно възстановяване на бизнеса остава непредсказуемо. Според него в момента 94% от хотелите на веригата са възобновили работата си в света.

Marriott International управлява над 7 хиляди хотела в 131 държави под 30 бранда. Сред най-известните хотелски вериги на компанията са Ritz Carlton, Courtyard, Residence Inn, Marriott, St. Regis, Le Meridien, Sheraton, Four Points.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.