fbpx

Marriott с огромно задължение към собственик на 122 хотела

Собствениците на над 100 хотела на Marriott International- Service Properties Trust заплашват да прекрати споразумението си с веригата и да сменят бранда поради недостиг на плащания. В четвъртък Service Properties Trust обявиха, че Marriott International дължи милиони долари и че има изпратено писмо до хотелската верига с искане за аванс от минимум 11 милиона долара.

Marriott трябва да плаща минимална възвръщаемост от 194,6 милиона долара годишно до 2035 г. по сделката, според Service Properties. Предполага се, че Marriott е паднал под нивото от 80% в предварително съществуващо споразумение, което ще позволи на Service Properties да смени бранда.

Marriott има 10 дни, за да извърши плащането, или Service Properties може да прекрати споразумението пише в договора между двете компании. Представител на Marriott заяви, че е получил писмото от Service Properties и го преглежда, но отказа коментар по темата.

Споразумението между компаниите обхваща 122 хотела. Ако Marriott не извърши исканото плащане, Service Trust заяви, че ще прехвърли управлението и брандирането на хотелите към Sonesta International Hotels, в която има 34% дял.

Marriott има повече от 7000 места за настаняване, разпределени в 30 бранда и 131 държави, но компанията се намира в трудна ситуация, вследствие на Covid-19. В последния си тримесечен доклад, Marriott отчита 72% спад на годишна база за април-юни. Изпълнителният директор Арне Соренсън заяви, че „бизнесът продължава да бъде силно повлиян от COVID-19“.

Източник: Foxbusiness

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.