fbpx

Marriott разширяват своето ол инклузив портфолио в отговор на голямото търсене

Marriott International обяви днес плановете си за значително разширяване на своето ол инклузив (all inclusive) портфолио чрез дългосрочно споразумение с най-големия американски туроператор Sunwing Travel Group и дъщерната му компания Blue Diamond Resorts. Очаква се споразумението да помогне на Marriott да влезе в топ 10 на най-големите „ол инклузив играчи“, като добави 19 франчайзинг хотела с общо 7000 стаи в шест дестинации. По този начин хотелите на Marriott, които работят на база ол инклузив ще нараснат на 33 до 2025 година.

„Развълнувани сме да работим със Sunwing Travel Group и да се разширим в две нови дестинации за отдих – Сейнт Лусия и Антигуа“, каза Тони Капуано, мениджър развитие, Marriott International. „Опитът на Blue Diamond в ол инклузив сегмента и висококачествените хотели ще помогне да се гарантира, че тези места за настаняване ще станат отлично допълнение към портфолиото на Marriott.“

Предвид нарастващото търсене на премиум и луксозен ол инклузив престой, Marriott International по-рано обяви, че ще използва осем от своите 30 световни емблематични марки в категорията ол инклузив: The Ritz-Carlton, The Luxury Collection, Marriott Hotels, Westin Hotels, W Hotels , Autograph Collection, Tribute Portfolio и Delta Hotels.

Споразумениено отразява добавянето на 19 хотела в към бранда Autograph Collection, подбрана колекция хотели, всеки с различен дизайн и преживявания.

Припомняме, че един от проектите за ол инклузив хотели под бранда Autograph Collection в Доминиканската република е с изцяло българско участие. Проектът е на веригата „ДИТ“, които притежават хотелите Маджестик Бийч Резорт и Еврика Бийч в Слънчев бряг. Доминиканският хотел на „ДИТ“ ще бъде с 650 стаи и ще работи на аll inclusive. Очакванията на собствениците са той да бъде построен през 2022 година. Освен че ще е първият в Пунта Кана, Доминикана под бранда Autograph Coleection, интересното за хотела е, че е и първият от тази верига, който ще работи на аll inclusive – най-популярният модел сред доминиканските хотели.

През 2019 година Marriott обяви своите планове да разшири портфолиото от хотели, които работят на базата all inclusive в отговор на голямото търсене от страна на клиентите.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.