fbpx

Marriott разширяват своето ол инклузив портфолио в отговор на голямото търсене

Marriott International обяви днес плановете си за значително разширяване на своето ол инклузив (all inclusive) портфолио чрез дългосрочно споразумение с най-големия американски туроператор Sunwing Travel Group и дъщерната му компания Blue Diamond Resorts. Очаква се споразумението да помогне на Marriott да влезе в топ 10 на най-големите “ол инклузив играчи”, като добави 19 франчайзинг хотела с общо 7000 стаи в шест дестинации. По този начин хотелите на Marriott, които работят на база ол инклузив ще нараснат на 33 до 2025 година.

„Развълнувани сме да работим със Sunwing Travel Group и да се разширим в две нови дестинации за отдих – Сейнт Лусия и Антигуа“, каза Тони Капуано, мениджър развитие, Marriott International. “Опитът на Blue Diamond в ол инклузив сегмента и висококачествените хотели ще помогне да се гарантира, че тези места за настаняване ще станат отлично допълнение към портфолиото на Marriott.”

Предвид нарастващото търсене на премиум и луксозен ол инклузив престой, Marriott International по-рано обяви, че ще използва осем от своите 30 световни емблематични марки в категорията ол инклузив: The Ritz-Carlton, The Luxury Collection, Marriott Hotels, Westin Hotels, W Hotels , Autograph Collection, Tribute Portfolio и Delta Hotels.

Споразумениено отразява добавянето на 19 хотела в към бранда Autograph Collection, подбрана колекция хотели, всеки с различен дизайн и преживявания.

Припомняме, че един от проектите за ол инклузив хотели под бранда Autograph Collection в Доминиканската република е с изцяло българско участие. Проектът е на веригата “ДИТ”, които притежават хотелите Маджестик Бийч Резорт и Еврика Бийч в Слънчев бряг. Доминиканският хотел на “ДИТ” ще бъде с 650 стаи и ще работи на аll inclusive. Очакванията на собствениците са той да бъде построен през 2022 година. Освен че ще е първият в Пунта Кана, Доминикана под бранда Autograph Coleection, интересното за хотела е, че е и първият от тази верига, който ще работи на аll inclusive – най-популярният модел сред доминиканските хотели.

През 2019 година Marriott обяви своите планове да разшири портфолиото от хотели, които работят на базата all inclusive в отговор на голямото търсене от страна на клиентите.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Обяви за работа от

Открийте най-новите свободни позиции в туризма.

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела. 

[newsletter_form]