fbpx

Marriott обнови политиката си за анулации

Marriott International актуализира своята политика за анулации, тъй като се стреми да насърчи пътниците да резервират хотелски стаи, след като премине пандемията на коронавирус. За гостите със съществуващи резервации за всяка бъдеща дата на пристигане, компанията ще позволи пълни промени или анулиране без такса до 24 часа преди пристигането. Всяка промяна или анулиране трябва да бъде направена до 30 юни.

Политиката включва също и предплатените резервации, които обикновено са по-рестриктивни. За гостите, които правят нови резервации за всяка бъдеща дата на пристигане, Marriott ще позволи резервацията да бъде променена или отменена без такса до 24 часа преди планираната дата на пристигане. Отново резервацията трябва да бъде направена преди 30 юни.

Като част от актуализация на изпълнитения директор Арне Соренсън, Marriott също заяви, че ще прекалибрира статута и точките на членове на програмата за лоялност Bonvoy. Всички спечелени нива (програмата на Marriott има различни нива за клиентите, според това, колко често и за колко време отсядат в хотелите им) през 2019 г. ще бъдат удължени до февруари 2022 г., докато изтичането на точките ще бъде поставено на пауза до февруари следващата година. Тогава точките ще изтекат само ако акаунтът е бил неактивен поне 24 месеца.

Сьоренсен каза: „Изминаха три седмици, откакто за последно общувах с вас за драматичното въздействие на Covid-19 върху нашия бизнес. За съжаление оттогава всички сме свидетели на това как този коварен вирус се отразява на нашите семейства, нашите общности и самия ни начин на живот.

Той добави: „Като се има предвид безпрецедентното прекъсване на туристическата индустрия, за съжаление, редица наши хотели трябваше да се затворят временно. Дори хотелите да затварят вратите си, сътрудници от Ню Делхи, Индия до Сантос, Бразилия, са намерили множество начини да подкрепят общностите, в които се намират хотелите. Хотел La Porte de Monaco Riviera Marriott и AC Hotel Nice, например, дариха всичките си неизползвани продукти и хранителни продукти на местна детска благотворителна организация. Много от нашите места за настаняване допринесоха с осигуряването на храна, предварително опаковани и приготвени ястия и необходими консумативи като почистващи препарати, маски, ръкавици, дезинфекциращи средства и шапки за душ за медицински и други служители на предните линии. И в красив знак на солидарност сред всички нас, много от нашите екипи осветиха прозорците на своите хотели със символи на любов и послания на надежда.“

Източник: Breakingtravelnews

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.