fbpx

Малките хотели и туроператори получават нови инструменти за увеличаване на директните резервации

От години най-големите играчи в туристическата индустрия призовават пътуващите да направят резервацията си директно. Но на по-малките играчи често им липсва ноу-хау, за да направят същото. Наскоро обаче технологичните гиганти дебютираха с инструменти, които се стремят да изравнят условията за конкуренция на големи и малки туроператори и по-малки хотелски компании.
През последните години големите хотелски вериги провеждат шумни кампании за директен маркетинг. Но по-малките хотели в Европа не успяха да постигнат нужните резултати. Директните резервации могат да бъдат по-трудни за реализация в по-малки хотелите и хотелски компании, отколкото за по-големите.
Между 2014 г. и 2018 г. директните онлайн резервации са се свили от 27 на 21 процента, според проучване на D-EDGE сред повече от 600 малки и средни хотели.
Един от основните конкурентни недостатъци на по-малките хотели е оптимизацията на търсачките. Доскоро, когато потребителите въвеждаха заявки за търсене,алгоритъма на Google изкарваше на предни позиции предпочитани от тях сайтове, които имат „авторитет, уместност и доверие“. Но в края на 2019-та година, Google размести своите методи, за да разбере по-добре контекста на това, което потребителите търсят. Google нарече това „един от най-големите скокове, напред в историята на търсенето“.

След промяната компаниите, които постигаха резултати в Google с техники за оптимизация на търсачките, базирани на стария подход, видяха, че стойността на техните усилия намалява. Сред загубилите от това изменение са Expedia Group и Tripadvisor. По-малките хотели вече могат да се възползват от по-новите, по-равнопоставени условия, като оптимизират своите страници за така наречените търсения, базирани на намерения.( intent-based searches) Компании като Pegasus, NextGuest Digital и WIHP са някои от доставчиците на технологии, които казват, че могат да помогнат на хотелиерите да получат повече препоръки за търсене и да конвертират повече потребители, защото използват най-новите и най-добри практики.

Един пример за източник на директни резервации е и от така наречения ефект на билборд(billboard effect), при който потребителите научават за хотели, докато пазаруват на сайтове на трети страни като Expedia или Booking.com, а след това понякога избират да резервират директно. С две думи- безплатна реклама. Проучвания на Cornell University и на други места сочат, че директните резервации се увеличават с 8 до 26 процента, когато всички онлайн канали представят информацията за хотела по същия, точен и ярък начин. Изключително важно е вашето място за настаняване да е представено еднакво добре и впечатляващо във всички канали,в които сте избрали да пуснете продажби.

Източник: Skift

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.