От Lufthansa заявиха, че миналата седмица служителите са обработвали около 1800 заявки на час за възстановяване на пари по отменени полети. На 11 септември авиокомпанията сподели, че исканията за възстановяване са се утроили. За да се пребори със забавянията при по-нататъшното погасяване, Lufthansa промени стратегията си за обработка.
Докато заявки за възстановяване на суми на Lufthansa се са увеличили, авиокомпанията става все по-умела да борави с тях. Между 31 август и 4 септември германският превозвач възстановява около 1800 искания на час. Към сряда (9 септември) Lufthansa успя да върне пари на 6,3 милиона от своите клиенти в размер на 2,7 милиарда евро. (3,2 млрд. Долара).
За да навакса изоставането си, Lufthansa все още трябва да се справи с обработката на още един милион заявки. През последните месеци обемът на исканията за възстановяване на суми се е утроил.
За да се бори с безпрецедентният брой заявки за възстановяване на средства, Lufthansa привлича допълнителен персонал за управление на исканията. По този начин компанията се надява да успее да върне парите на своите клиенти по-бързо.
На 25 август Lufthansa реши от своя страна да премахне таксите си за промяна на дати до 2021 г. Това е отговор, който придобива голяма популярност и при други авиокомпании по света.