fbpx

Как турските хотели се подготвят за сертифицирането и летния сезон

В турските курорти хотелите се готвят да приемат туристи съгласно новите „посткоронавирус“ правила. Правилото за социално разстояние ще бъде приложимо навсякъде, дори на пешеходните алеи или в ресторантите.

Как изглежда „изолатор“ в турски хотел

Турските хотели, които получават „здравни сертификати“, започнаха да подготвят инфраструктурата си за новите изисквания. Хотелите трябва да изпълнят списък със 132 точки с изисквания, за да бъдат сертифицирани, като една от тях е организирането на „изолатор“, където ще бъдет настанявани туристи с подозрение на COVID-19. Как изглежда такава карантинна стая беше показано в петзвездния Calista Luxury Hotel в Белек.

2 139 1 Как турските хотели се подготвят за сертифицирането и летния сезон

Според новата наредба, на всички служители на хотела, още на входа ще бъде измервана температурата. Припомнете си, че Турция ще проверява за коронавирус и всички посетители в страната.

Ако човек има повишена температура при влизане в хотел, той ще бъде настанен в „изолационно отделение“, разположено извън основната сграда на хотела, докато не се изяснят причините. В тази стая има легло, медицински оборудване, както и отделна стая за лекари и медицински сестри, които трябва да говорят английски. Ако е необходимо, пациентът ще бъде изпратен с линейка до болницата.

Хотелиери от Бодрум, които като част от възстановяването на туризма бяха първите, които отвориха вратите си за местни туристи, вече подреждат мебели, шезлонги и други инфраструктурни елементи, като вземат предвид социалното разстояние.

3 121 Как турските хотели се подготвят за сертифицирането и летния сезон

Така в един хотелски комплекс от основния ресторант са премахнати половината от столовете, оставяйки само 150 за употреба. За да се хранят всички гости, например на вечеря, се въвеждат три смени: в 18, 19 и 20 часа. Съответно туристите ще бъдат помолени да изберат в коя смяна ще се хранят. По желание може да се избере и определена маса, на която да се хранят по време на престоя си.

Ще има и по-малко шезлонги, особено в малки или детски басейни. За да се осигури социално разстояние от 2 m, всеки втори „шезлонг“ ще трябва да бъде премахнат. Според Исмаил Душмес, генерален директор на хотел „Ambrosia“ социалната дистанция от поне 1,5 метра ще бъде навсякъде, дори на пешеходни алеи на територията на хотела.

4 96 Как турските хотели се подготвят за сертифицирането и летния сезон

„Нашите гости ще поддържат социална дистанция веднага от момента, в който влязат в хотела. Това правило ще важи не само за нашите туристи, но и за персонала “, каза той.

Експертът отбеляза, че хотелиерите се опитват да вземат предвид всички на пръв поглед малки неща. Например, дори фирмените химикали, използвани от турист при попълване на карта за гости, ще бъдат за еднократна употреба.

За да се съобразят със „здравния сертификат“, хотелите масово закупуват термометри, термоизолатори, дезинфектанти за ръце и маски. Има хотели, които планират да раздават на гостите лични комплекти дезинфектанти и предпазни средства.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.