fbpx

Как Hilton построиха портфолио от 1 милион стаи

Световната хотелиерска индустрия продължава да разширява своите размери дори в най-лошата година за търсене на пътувания. Темпът на строителство и развитие на Hilton постави компанията с един милион стаи в глобалното й портфолио през четвъртото тримесечие, обяви хотелската верига във вторник. Ръстът произтича от строителната дейност, която е в ход, преди пандемията да започне по-рано тази година. Но ръстът на Hilton се откроява с това, че е постигнат чрез изграждане на собствени марки, а не чрез сливания и придобивания като някои от конкурентите му.

Миналата година беше толкова важна за Hilton, като ние видяхме непрекъснат растеж на нетните единици и разбира се отпразнувахме нашата 100-годишнина. Не че го знаехме по това време, но това беше предшественикът на една от най-предизвикателните години в историята на нашата компания “, заяви изпълнителният директор на Hilton Кристофър Насета в изявление пред Skift.

„Въпреки че индустрията на хотелиерството се сблъсква с предизвикателствата на глобалната пандемия, стратегията за органичен растеж на Hilton продължава да постига резултати, помагайки ни да постигнем невероятните един милион стаи в световен мащаб.“

Постижението на Hilton за растеж го поставя някъде между Marriott – най-голямата хотелска компания в света, която разполага с над 1,4 милиона стаи в края на третото тримесечие, и базираната в Париж Accor – която разполага с близо 748 000 стаи в края на юни. Но портфолиата на Marriott и Accor са частично „подхранвани“ чрез предишни дейности по сливания и придобивания. Сливането на Marriott през 2018 със Starwood Hotels & Resorts добави над 1270 места за настаняване към своята колекция.

По подобен начин Accor нараства чрез придобивания. Неговата FRHI Holdings – бившата компания майка на марките Raffles, Fairmont и Swissôtel беше обявена малко след като Marriott обяви плановете си за Starwood. Изглежда, че Hilton тръгва по различен път от своите конкуренти, а Насета дори коментира през 2016 г., преди обединяването на Marriott и Starwood, че неговата компания не се нуждае от мега-сливане, за да остане конкурентоспособна.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.