Базираната в Лийдс авиокомпания Jet2 обяви, че удължава анулирането на всички свои пътувания до 15 юли, казвайки, че здравето и безопасността на своите клиенти и служители са нейният „абсолютен приоритет“ и че продължават да следи ситуацията с Covid-19 много отблизо.
Клиентите, които трябва да пътуват преди 15 юли не е необходимо да се свързват с авиокомпанията, която „продължава да се свързва активно с тях“, за да обсъдят техните възможности, една от които е преместване на почивката им на по-късна дата.
Припомняме, че през 2019 година Jet2 свърза 9 великобритански летища с Бургас.
Съобщение на Jet2 гласи:
“Знаем колко важни са почивките и че дават на клиентите нещо, което да очакват, особено след труден момент като този. Ако наш клиент има резервация с дата на заминаване на или след 15 юли, то тя е предмет на нашите нормални условия. Ние работим в тясно сътрудничество с всички съответни органи, за да гарантираме безопасността и благополучието на всички наши клиенти и служители и ще въведем редица мерки за безопасност на нашите самолети и трансферни превозни средства.
Също така работим в тясно сътрудничество с партньорите на летищата, хотелите и туристическите бордове, за да гарантираме прилагането на подходящи мерки за безопасност и хигиена.”
Jet2.com и Jet2holidays бяха наскоро признати за най-добрата авиокомпания и най-добър туроператор във Великобритания за връзката с клиенти, в отговор на пандемията Covid-19, според проучване на MoneySavingExpert.com (MSE).