fbpx

Jet2 отменя всички свои пътувания до 15 юли

Базираната в Лийдс авиокомпания Jet2 обяви, че удължава анулирането на всички свои пътувания до 15 юли, казвайки, че здравето и безопасността на своите клиенти и служители са нейният „абсолютен приоритет“ и че продължават да следи ситуацията с Covid-19 много отблизо.

Клиентите, които трябва да пътуват преди 15 юли не е необходимо да се свързват с авиокомпанията, която „продължава да се свързва активно с тях“, за да обсъдят техните възможности, една от които е преместване на почивката им на по-късна дата.

Припомняме, че през 2019 година Jet2 свърза 9 великобритански летища с Бургас.

Съобщение на Jet2 гласи:

„Знаем колко важни са почивките и че дават на клиентите нещо, което да очакват, особено след труден момент като този. Ако наш клиент има резервация с дата на заминаване на или след 15 юли, то тя е предмет на нашите нормални условия. Ние работим в тясно сътрудничество с всички съответни органи, за да гарантираме безопасността и благополучието на всички наши клиенти и служители и ще въведем редица мерки за безопасност на нашите самолети и трансферни превозни средства.

Също така работим в тясно сътрудничество с партньорите на летищата, хотелите и туристическите бордове, за да гарантираме прилагането на подходящи мерки за безопасност и хигиена.“

Jet2.com и Jet2holidays бяха наскоро признати за най-добрата авиокомпания и най-добър туроператор във Великобритания за връзката с клиенти, в отговор на пандемията Covid-19, според проучване на MoneySavingExpert.com (MSE).

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.