Booking Holdings една от най-големите онлайн туристически агенции (OTA) и втората по големина на американския пазар след Expedia, предприема мерки за спестяване на пари след срива на пътуванията, причинен от избухване на коронавирус.

В писмо до служителите си от 23 март 2020 г. Главният изпълнителен директор на booking.com Глен Фогел говори за намаляване на не наложителните бизнес пътувания,замразяване на наемане на нов персонал до по-нататъшно нареждане, вътрешни фирмени събития и и драстично намаляване на маркетинговите разходи по целия свят.
Публикуваме и писмото в оригиналния му вариант:
Здравейте всички,
Днес пиша, за да кажа първо благодаря на всички от цялото семейство на Booking Holdings. Знам колко усилено работи всеки от вас във всички наши компании. Искам също така да благодаря специално на екипите за обслужване на клиенти, които трябваше да се справят с огромни обеми, както и на IT екипите, които успяха да ни накарат да работим така бързо и като виртуална компания. След години ще погледнем назад и ще се гордеем с много от това, което постигнахме през това време.
Също така пиша, за да дам информация за новите действия, които предприемаме в отговор на COVID-19. Знаем, че в крайна сметка COVID-19 вече няма да доминира над нашия живот и да попречи на хората да пътуват, но никой не знае със сигурност колко време ще продължи. Тази непредсказуемост изисква от нас да действаме предпазливо и да въвеждаме мерки за контрол, за да позиционираме компанията в дългосрочен план. Тези действия ще гарантират, че ние можем да продължим да подкрепяме нашите служители, клиенти и партньори през тази криза и ще бъдем по-подготвени за възстановяването, което знаем, че ще дойде.
Някои от последните мерки включват:
-Прекъсване на несъществени бизнес пътувания през нашия бизнес
-Анулиране на вътрешни фирмени събития
-Драстично намаляване на маркетинговите разходи по целия свят
-Замразява се наемането на персонал за цялата компания до по-нататъшно известие
В допълнение към горните мерки, изпълнителните директори на марката (Стив Хафнер, Джон Браун и Брет Келер) и аз взехме решението да се откажем от заплатите си през това време на кризата, което влиза в сила веднага.
Всеки един долар, евро и т.н. се отчита в това усилие, за да гарантираме, че можем да продължим да сме лидер в онлайн пътуванията от другата страна на тази криза. Всеки служител носи отговорност да допринесе за нашите усилия за спестяване на разходи и да бъдем максимално ефективни.
Като бизнес ние сме преживяли много. Това ще бъде трудно и в много части на света знам, че ще се влоши, преди да стане по-добре, но ще стане по-добре. Нашият бизнес, нашата индустрия и нашият свят ще преминат през това.
Моля, продължете да вземате всички мерки, за да сте в безопасност и здрави. Всички сте имали инструкции от вашите собствени търговски ръководители относно мерките за безопасност, които предприемаме за нашите 26 000+ служители по целия свят, а нашите екипи за управление на кризи ще продължат работата си денонощно, за да гарантират, че правим всичко възможно, за да запазим нашите служители в безопасност.
Благодаря ви за всичко, което правите всеки ден, за да ни помогнете в това наше „пътуване“ по време на криза.
Глен
Източник: Ihadoreporter