От 9 до 12 март световната B2B (Business to business) туристическа индустрия ще се срещне в ITB Berlin NOW – Нова виртуална платформа, включваща основните елементи: мрежи, новини, бизнес и съдържание – Ранните резервации за изложители са достъпни до 15 януари.
Актуален формат, в който световната туристическа индустрия може да обменя мнения: в тези времена на пандемията Covid-19, ITB Berlin ще проведе Световното водещо търговско изложение като изцяло виртуално събитие през 2021 г. с името ITB Berlin NOW – „Дигиталната среща за туристическата индустрия“.
ITB Berlin NOW ще се проведе като изключително B2B събитие в продължение на четири дни от 9 до 12 март 2021 г. от 10:00 до 18:00. CET.
Този виртуален формат на събитията е насочен към B2B общността, а именно изложители, търговски посетители и купувачи от всеки сегмент на туристическата индустрия, както и журналисти и туристически блогъри.
ITB Berlin NOW ще отвори своите виртуални врати в началото на февруари 2021 г. След това професионалистите в областта на пътуванията ще могат да създадат своя профил и да се запознаят с функционалностите на платформата. По време на фазата на събитието на живо всички участници ще могат да използват многото услуги, включително връзка с участниците, профили на изложители, съдържание на конференции и новини. След събитието регистрираните потребители могат да продължат да посещават платформата до 31 май 2021 г. През този период цялата гама от съдържание ще остане достъпна при поискване.
Както и през предходните години, Берлинската конвенция на ITB ще се проведе като паралелно виртуално събитие и ще покани високопоставени експерти на сцената, за да обсъдят най-новите теми в туристическата индустрия.
„Пандемията даде значителен тласък на дигитализацията в индустрията на изложенията“, каза Дейвид Руец, ръководител на ITB Берлин. „ITB Berlin NOW ще бъде изключително завладяващ онлайн център за правене на успешен бизнес, култивиране на съществуващи и нови отношения и място за взаимодействие и придобиване на вдъхновение. През 2021 г. ITB Berlin отново ще покаже колко е важно да има платформа, където световната туристическа индустрия може да се обедини, дори и да е изцяло виртуален формат.”