fbpx

Интервю с новия изпълнителен директор на Marriott: За мен беше привилегия да работя с Арне Сьоренсън

Marriott International назначи Антъни Капуано за нов изпълнителен директор на компанията, след трагичната смърт на Арне Сьоренсън. Капуано даде интервю Yahoo Finance за да коментира как се развива хотелиерството на фона на пандемията и да изрази своята прогноза за бъдещето на хотелиерската индустрия.

-Тони, това е горчив момент за вас. Каква беше реакцията ви, когато получихте обаждането, че ще наследите Арне Сьоренсън?

-Ако трябва да съм откровен, това беше трагично, но и енергизиращо. Ако Арне беше тук, той щеше да ни каже да продължим да вървим напред. И мисля, че нашите сътрудници, нашите клиенти, гостите ни по целия свят се стремят да ни помогнат да постигнем онова възстановяване, на което се надяват. И част от новите ми отговорности е да направя всичко възможно, за да гарантирам, че гостите се чувстват в безопасност и се чувстват уверени, когато започват да пътуват отново.

-Имахте възможност наистина да работите с Арне рамо до рамо в продължение на много години. Как той ви помогна да се подготвите за тази позиция?

-Прав си и това беше изключително голяма привилегия за мен. Има толкова много прекрасни качества, които Арне имаше като човек и със сигурност като изпълнителен директор и лидер. Мисля, че автентичността му е черта, която веднага ми идва на ум. Докато Арне се срещаше с хора, независимо дали бяха партньори, сътрудници по целия свят, те с увереност знаеха, че той е участвал в разговора, че го е грижа за тях, че го е грижа за това, което трябва да кажат.

-Много хора все още биха били изненадани, че г-н Мариот все още е в компанията и е изпълнителен председател. Имали ли сте възможност да говорите с него? И какво ви каза той, за да заемете тази позиция?

-Мисля, че съм говорил с него десетина пъти през последните два дни. Той е изключително ангажиран и съпричастен с всичко, което се случва в компанията. И той е изключителен пример за подражание, по отношение на това да продължи да носи културата на Marriott напред. И мисля, че това беше основното му послание, за да процъфтява тази компания близо век. И всичко, което стои в основата на този успех, е идеята да поставяме хората на първо място, да се грижим за нашите сътрудници по света. И той ме насърчи да възприема собствения си стил на ръководство, но през призмата на тази култура.

-Средата за бизнес пътувания променена ли е завинаги заради пандемията?

-Е, както знаете много хора имат различни мнения за темата. Склонни сме да получаваме мнението си за бъдещето на бизнес пътуванията, информирани от това, което чуваме от нашите клиенти. Ние сме уверени в дългосрочно бъдеще за бизнес пътувания. И не смятаме, че има фундаментална и постоянна промяна в търсенето на бизнес пътувания. Всъщност това, което чуваме от нашите бизнес клиенти, е, че те нямат търпение да се върнат „на пътя“, да се срещнат със своите бизнес партньори и своите клиенти.

-Кажете ни повече за състоянието на бизнеса в Marriott. Виждате ли изгледи за възстановяване в САЩ и в Китай? Знам, че Китай е много важен пазар за Marriott.

-Да, ще започна с Китай, защото мисля, че Китай ни дава толкова много оптимизъм за близкото бъдеще на пътуванията. Както знаете, имаме близо 400 хотела в Китай. Всъщност току-що отворихме нашия 50-ти хотел в Шанхай. И тъй като страната е свършила толкова добра работа по отношение на вируса, виждаме, че нивата на заетост се връщат на почти предпандемични нива. Но ние също сме прагматични. Докато разглеждаме други пазари по света, виждаме, че когато има скокове в нивата на инфекция, това има доста смразяващ ефект върху на търсенето.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.