Booking Holdings, един от най-големите туристически бизнеси в света се сблъсква с повечето от предизвикателствата, породени от пандемията на коронавируса, както и всички компании в индустрията, само че в значително по-голям мащаб.
Уволнения, съкращения, срив в обема на дейността и как да се подготвим за бъдещето са “окупирали” ума на изпълнителния директор Глен Фогел. Но когато сте в центъра на взаимоотношенията между доставчиците на настаняване и потребителите или измисляте как най-добре да свържете всички елементи в едно пътуване, да бъдеш Booking.com през 2020 г. дава на групата многобройни предизвикателства за преодоляване.
Първото предизвикателство за Фогел беше лична борба с Covid-19, след като беше заразен през април в зората на кризата. Оттогава броят на елементите в дневния ред за възстановяване във фирмата е много широк, от разбирането как и кога да се рестартира солидната дигитална маркетингова дейност на компанията, до това на какво да се даде по-голяма тежест през следващите 12 месеца, тъй като различни елементи от индустрията се рестартират с различни темпове.
Фогел даде своята гледна точка по тези въпроси широкообхватно интервю за PhocusWire.