fbpx

Интервю с изпълнителния директор на Hilton: Как изглеждат хотелите сега и прогнози за бъдещето на индустрията

Изпълнителният директор на Hilton Hotels, Крис Насета разговаря с репортера на Yahoo Finance, Джен Роджърс за променящия се пейзаж на туристическата индустрия и авиокомпаниите по време на пандемията COVID-19 и как хотелската верига се справя с коронавируса.

Крис Насета е в Hilton от 2007 г. Той ръководи екип, който управлява над 6000 места за настаняване с близо милион хотелски стаи в 188 държави.

-Здравейте, аз съм Джен Роджърс. Благодаря на Крис Насета, че се присъедини към нас. Трябва да започна от някакво лично ниво. Не съм бил в хотел от миналия януари. Пътувате ли в момента и ако да, как изглеждат хотелите?

-Първо, Джен, благодаря, че ме покани. Пътувам. Всъщност пътувах, но не както бих искал преди, знаете ли, преди COVID вероятно щях да прекарам 80% от времето си на пътя, както се досещате. Занимавам се с пътувания, пътувам по цял свят, това е голяма част от работата ми. По време на началните етапи на Covid пътуванията ми намаляха, но все още ги имаше. А сега излизам може би веднъж седмично, предимно вътре в страната. Първото ми международно пътуване от доста време беше тази седмица, което беше страхотно и се чувствах много добре. Бях в Мексико, за да се срещна с някои от нашите партньори там и с нашия екип, за да разгледаме нещата, които имаме в процес на разработка.

Искам да кажа, когато влязохме в пандемията, много рано през март, казах на нашия екип: „В този момент голяма част от света е затворен и хората няма да пътуват, но достатъчно скоро ще имаме първи реагиращи, ще имаме други, които трябва да пътуват и това, което трябва да направим, е да им дадем увереността, каквато имаме от 101 години в Hilton, че когато останат с нас, те се намират в безопасна и сигурна среда.“ И така, излязохме през март и започнахме да работим с клиниката Mayo и Lysol Dettol, за да се опитаме да измислим това, което според нас беше абсолютно най-добрият стандарт за хигиена и чистота за нашите хотели, общи части и стаите.

В крайна сметка внедрихме програмата Hilton CleanStay на глобално ниво във всички 6300 хотела в 120 страни по света през следващите 60 или 90 дни.

-Мисля, че много хора бяха изненадани от това колко бързо се върна част от пътуването с цел туризъм. Очевидно бизнесът все още преживява трудни времена. Как изглежда обратно пътя за бизнес пътувания? Кога и какво ще е необходимо, за да се върнат хората на пътя?

-Моделът на това как се възстановяваме е доста сходен с изминалите кризи и винаги е било така, че пътуванията с цел почивка и свободно време са по-устойчиви и че бизнес пътуванията вероятно са втори.

Мисля, че случващото се в пътуванията за почивка и свободно време е подкрепено от изследването, което направихме, когато стартирахме най-новите си маркетингови кампании и това е, че хората искат да пътуват. 95% от хората казват, че им липсва пътуването, а 95% или 96% от хората казват, че някои от най-добрите им спомени, ако не и най-добрите, включват пътуване.

Бизнес пътуванията започнаха също да се връщат. Искам да кажа, че бизнесът осъзнава, че трябва да извади екипите си навън, трябва да се срещне със своите партньори, екипите им за продажби трябва да говорят с хората, за да генерират нарастващи продажби и други подобни.

-Смятате ли, че се нуждаем от повече стимули от страна на правителствата за индустрията на пътуванията и туризма?

-Най-важното за мен е какво се работи по отношение на намирането на продължаване на осигуряването за безработица.(unemployment insurance) Малкият бизнес. Създаване на мост, така че кризата с ликвидността да не се превърне в криза за платежоспособност за огромен брой малки предприятия.

-Крис, интервюто е към своя край, но искам да ти задам един последен въпрос. Ти каза, че „95% от пътуващите в проучването ви липсват в момента.“ На мен лично най-много ми липсва закуската на бюфет. Искам да знам какво на теб какво ти липсва най-много.

-Липсва ти закуската на шведска маса. Повярвай ми, има начин да го направиш безопасно и в крайна сметка ще можеш отново да се насладиш на закуската си на шведска маса. Мисля, че може да отнеме малко време, но съм разумно уверен, че с навлизането в 2021 г., може би второто или третото тримесечие на 2021 г., всеки ще може да се наслади на закуска на шведска маса отново. Разработили сме няколко начина, по които смятаме, че можем да ви дадем това, което искате, и да го направим безопасно. И се надяваме следващата година да се върнете в линията на бюфета, да напълните чинията си.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.