fbpx

Интервю с Илин Димитров преди Черноморски туристически форум (програма)

Утре (28.11) ще бъде даден старт на 13-то издание на Черноморски туристически форум- единственото събитие в региона, което обединява бизнеса и науката в общия стремеж към обсъждане на важни актуални теми в развитието на туризма.

Илин Димитров, председател на Варненската туристическа камара, организатори на събитието, даде интервю пред 21Hoteliers и говори за формата, идеята и посланието на Черноморски туристически форум.

-Здравейте, Илин! Разкажете ни малко повече за събитието, темите, които ще се коментират и кое го отличава от форумите, които се проведоха досега?

-Това е тринадесетото поредно издание на Черноморския туристически форум и наистина е различно от всички правени до сега. В последните 2 месеца пространството беше наситено от събития с водеща тематика Covid-19 и ефектите му върху туризма. Обсъждаха се мерки, стратегии, споделяше се опит. Това е изключително важно, защото взаимопомощта в тежки моменти е ключова. От Варненска туристическа камара направихме анализ на коментираните до сега теми и решихме да засегнем въпроси, които са останали слабо обсъждани или не са били включени в дискусионни панели. Посланието ни е позитивизъм по време на криза, но позитивизъм и за предстоящ сезон и така жадуваната бъдеща положителна информация. Фокусът ни е в бъдещето и ще споделим и примери, които ще допринесат то да е по-добро и успешно. Форумът ще е в онлайн вариант, поканени са над 20 лектора и е организиран в 6 панела. Търсили сме нови лица и такива с доказана експертиза.

-Споделете ни малко по-конкретно за програмата. Хора от кой сегмент на бранша ще бъдат лектори?

-Решихме да включим една от най-пострадалите групи – екскурзоводите, за които все още не може да се намери начин за адекватно финансиране. В останалите панели ще се говори за турператори, хотелиери, заведения, нощни клубове, спорт, здраве, дигитализация и нови технологии в туризма. Ще има презентация за маркетинговата стратегия на Министерстовото на туризма, Община Варна ще представи обновения Туристически информационен център и новия сайт с допълнителни функционалности. Единият от лекторите ни е специалист в програмите за подкрепа на туристическите предприятия и ще даде допълнителни разяснения за мерките на правителството и ЕС за подпомагане на сектора. От Албена са подготвили презентации за успешните си практики и правилата им за перфектна почивка, от Св. Св. Константин и Елена ще говорят за успешните практики в mice туризма , нормативните изисквания и очакванията на гостите. Поканили сме и собственици на нощни клубове и плажни ресторанти.

-Къде зрителите могат да гледат на живо събитието?

-Предвид новите ограничения и обстановката в страната форумът ще се излъчва на живо в официалната страница на събитието.

-Благодарим за отделеното време и успех в начинанието!

-Благодаря, успех на вас и на аудиторията на 21Hoteliers!

Публикуваме и пълната програма на събитието Черноморски туристически форум:

ПРОГРАМА

на 13-ти Черноморски туристически форум

„Туристическата индустрия – позитивизъм по време на Ковид кризата”

28 ноември 2020 година

Варна, Икономически университет, зала 1

9:30-10:00
Пресконференция
 

10:00-10:30
Официално откриване
 

10:30-10:45
Приветствие от министъра на туризма
 
   
10:45-11:15
ПАНЕЛ 1 ВИЗИЯ ЗА НОВАТА МАРКЕТИНГОВА РОЛЯ НА ДЪРЖАВАТА И ОБЩИНИТЕ В УСЛОВИЯТА НА КОВИД КРИЗАТА
 
 
 
Програма за реклама на България за 2021 година Ани Хараламбиева, Министерство на туризма, Дирекция „Маркетинг, реклама и информация в туризма“, директор
 
 
 
Маркетингови инициативи на Община Варна за 2021. Ролята на Туристически информационен център – Варна Соня Георгиева, Община Варна, Дирекция „Туризъм“, директор Тихомир Патарински, Община Варна, Дирекция „Туризъм“, Отдел „Маркетинг, реклама и анализи“, началник
 
   
11:15-12:00  
ПАНЕЛ 2 ДИГИТАЛИЗАЦИЯТА В ТУРИЗМА – ПРИОРИТЕТ В РАЗВИТИЕТО НА СЕКТОРА
 
 
 
Дигитализацията в туризмa в отговор на кризата – иновативни решения и програми за подкрепа  Силвия Щумпф, Сдружение Бизнес Агенция, председател
 
 
 
Роботизацията в туризма – добри практики в Хотел Палм Бийч   Десислава Димитрова, Дес Мениджмънт ООД, управител
 
 
 
Иновациите в хотелиерството и приложението им в Ковид обстановката Павлин Косев, ВАРХ, председател
 
 
12:00-13:00
Обедна почивка
   

13:00-14:00
ПАНЕЛ 3 ДОБРИ ПРАКТИКИ В ХОТЕЛИЕРСТВОТО И РЕСТОРАНТЬОРСТВОТО ПО ВРЕМЕ НА КОВИД КРИЗАТА
 
 
 
Предизвикателства в хотелиерството по време на Ковид кризата. Нормативни изисквания, очаквания на клиента, качество на продукта Марио Маринов, Св.Св. Константин и Елена Холдинг АД, оперативен директор
 
 
 
10-те тайни на перфектната почивка Красимира Стоянова, Албена Тур ЕАД, директор Ервин Линдбихлер, Албена АД, Сектор „Спортни дейности и забавления“, ръководител
 
 
 
Предизвикателства пред заведенията за хранене и развлечения по време на Ковид кризата Иво Цанков, Крит ЕМ ООД, управител
 
 
   
Успешни практики в ресторантьорството Вилиян Василев, ресторант Ел Капан, съсобственик
 
 
14:00-14:15
Пауза
 
   
14:15-15:15
ПАНЕЛ 4 СЪБИТИЙНИЯТ ТУРИЗЪМ В УСЛОВИЯТА НА КОВИД КРИЗАТА
 

 
Примери и успешни практики от проведени значими събития в България по време на първата вълна на Ковид кризата Теодора Жилкова, Българско конгресно бюро, изпълнителен директор
 
 
 
Успешни практики в MICE мениджмънта Любомир Стамболийски, Св.Св. Константин и Елена Холдинг АД, търговски директор
 
 
 
Спортните събития като катализатор на нови икономически възможности в туризма – къде да е фокусът в Ковид пандемията Кристиана Казанджиева, Агенда ООД, управител
 
 
 
Успешни практики в Албена АД Красимира Стоянова, Албена Тур ЕАД, директор Ервин Линдбихлер, Албена АД, Сектор „Спортни дейности и забавления“, ръководител
 
 
15:15-15:30
Пауза
 
   

15:30-16:15
ПАНЕЛ 5 ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА ПРЕД ТУРОПЕРАТОРИ И ТУРИСТИЧЕСКИ АГЕНТИ В БЪЛГАРИЯ
 

 
Има ли бъдеще чартърният изходящ туризъм в България? Какви промени ще предизвика пандемията? Георги Пасев, АБАКС ЕООД, маркетинг мениджър
 
 
 
Какви промени ще настъпят в груповия туризъм? Форми на сътрудничество по време на криза Красимир Златанов, Екзотик Холидей ООД, управител
 
 
 
Специфични проблеми на ТО/ТА във Варна Донка Георгиева, АБ Травел ООД, управител/ ВаСТА, член на УС
 
 
16:15-16:30
Пауза
   
 
16:30-17:30
ПАНЕЛ 6 БЪДЕЩЕТО НА ПРОФЕСИЯТА ЕКСКУРЗОВОД
 
 
 
Екскурзоводско обслужване и позитивни послания от екскурзоводите по време на пандемия Христина Неделчева, Съюз на екскурзоводите в България, председател
 
 
 
Виртуалният туризъм – новата позитивна практика в екскурзоводските услуги в условията на социална изолация и забрана за пътуване. Виртуални екскурзии в чужбина по време на пандемия Елена Георгиева, Съюз на екскурзоводите в България
 
 
 
Виртуални турове на София като начин на “пътуване” за англоезичния пазар по време на пандемия Стефан Бозаджиев, Съюз на екскурзоводите в България
 
 
 
След Ковид 19 – позитивните практики при организирани туристически пътувания и  мероприятия. Тенденции в туристическото търсене по отношение на културния туризъм и маркетингови идеи за промяна в предлагането на екскурзии за български туристи в условията на криза 2020 Бранимир Белчев, Съюз на екскурзоводите в България, член на УС
Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.