fbpx

Интервю с Илин Димитров преди Черноморски туристически форум (програма)

Утре (28.11) ще бъде даден старт на 13-то издание на Черноморски туристически форум- единственото събитие в региона, което обединява бизнеса и науката в общия стремеж към обсъждане на важни актуални теми в развитието на туризма.

Илин Димитров, председател на Варненската туристическа камара, организатори на събитието, даде интервю пред 21Hoteliers и говори за формата, идеята и посланието на Черноморски туристически форум.

-Здравейте, Илин! Разкажете ни малко повече за събитието, темите, които ще се коментират и кое го отличава от форумите, които се проведоха досега?

-Това е тринадесетото поредно издание на Черноморския туристически форум и наистина е различно от всички правени до сега. В последните 2 месеца пространството беше наситено от събития с водеща тематика Covid-19 и ефектите му върху туризма. Обсъждаха се мерки, стратегии, споделяше се опит. Това е изключително важно, защото взаимопомощта в тежки моменти е ключова. От Варненска туристическа камара направихме анализ на коментираните до сега теми и решихме да засегнем въпроси, които са останали слабо обсъждани или не са били включени в дискусионни панели. Посланието ни е позитивизъм по време на криза, но позитивизъм и за предстоящ сезон и така жадуваната бъдеща положителна информация. Фокусът ни е в бъдещето и ще споделим и примери, които ще допринесат то да е по-добро и успешно. Форумът ще е в онлайн вариант, поканени са над 20 лектора и е организиран в 6 панела. Търсили сме нови лица и такива с доказана експертиза.

-Споделете ни малко по-конкретно за програмата. Хора от кой сегмент на бранша ще бъдат лектори?

-Решихме да включим една от най-пострадалите групи – екскурзоводите, за които все още не може да се намери начин за адекватно финансиране. В останалите панели ще се говори за турператори, хотелиери, заведения, нощни клубове, спорт, здраве, дигитализация и нови технологии в туризма. Ще има презентация за маркетинговата стратегия на Министерстовото на туризма, Община Варна ще представи обновения Туристически информационен център и новия сайт с допълнителни функционалности. Единият от лекторите ни е специалист в програмите за подкрепа на туристическите предприятия и ще даде допълнителни разяснения за мерките на правителството и ЕС за подпомагане на сектора. От Албена са подготвили презентации за успешните си практики и правилата им за перфектна почивка, от Св. Св. Константин и Елена ще говорят за успешните практики в mice туризма , нормативните изисквания и очакванията на гостите. Поканили сме и собственици на нощни клубове и плажни ресторанти.

-Къде зрителите могат да гледат на живо събитието?

-Предвид новите ограничения и обстановката в страната форумът ще се излъчва на живо в официалната страница на събитието.

-Благодарим за отделеното време и успех в начинанието!

-Благодаря, успех на вас и на аудиторията на 21Hoteliers!

Публикуваме и пълната програма на събитието Черноморски туристически форум:

ПРОГРАМА

на 13-ти Черноморски туристически форум

„Туристическата индустрия – позитивизъм по време на Ковид кризата”

28 ноември 2020 година

Варна, Икономически университет, зала 1

9:30-10:00
Пресконференция
 

10:00-10:30
Официално откриване
 

10:30-10:45
Приветствие от министъра на туризма
 
   
10:45-11:15
ПАНЕЛ 1 ВИЗИЯ ЗА НОВАТА МАРКЕТИНГОВА РОЛЯ НА ДЪРЖАВАТА И ОБЩИНИТЕ В УСЛОВИЯТА НА КОВИД КРИЗАТА
 
 
 
Програма за реклама на България за 2021 година Ани Хараламбиева, Министерство на туризма, Дирекция „Маркетинг, реклама и информация в туризма“, директор
 
 
 
Маркетингови инициативи на Община Варна за 2021. Ролята на Туристически информационен център – Варна Соня Георгиева, Община Варна, Дирекция „Туризъм“, директор Тихомир Патарински, Община Варна, Дирекция „Туризъм“, Отдел „Маркетинг, реклама и анализи“, началник
 
   
11:15-12:00  
ПАНЕЛ 2 ДИГИТАЛИЗАЦИЯТА В ТУРИЗМА – ПРИОРИТЕТ В РАЗВИТИЕТО НА СЕКТОРА
 
 
 
Дигитализацията в туризмa в отговор на кризата – иновативни решения и програми за подкрепа  Силвия Щумпф, Сдружение Бизнес Агенция, председател
 
 
 
Роботизацията в туризма – добри практики в Хотел Палм Бийч   Десислава Димитрова, Дес Мениджмънт ООД, управител
 
 
 
Иновациите в хотелиерството и приложението им в Ковид обстановката Павлин Косев, ВАРХ, председател
 
 
12:00-13:00
Обедна почивка
   

13:00-14:00
ПАНЕЛ 3 ДОБРИ ПРАКТИКИ В ХОТЕЛИЕРСТВОТО И РЕСТОРАНТЬОРСТВОТО ПО ВРЕМЕ НА КОВИД КРИЗАТА
 
 
 
Предизвикателства в хотелиерството по време на Ковид кризата. Нормативни изисквания, очаквания на клиента, качество на продукта Марио Маринов, Св.Св. Константин и Елена Холдинг АД, оперативен директор
 
 
 
10-те тайни на перфектната почивка Красимира Стоянова, Албена Тур ЕАД, директор Ервин Линдбихлер, Албена АД, Сектор „Спортни дейности и забавления“, ръководител
 
 
 
Предизвикателства пред заведенията за хранене и развлечения по време на Ковид кризата Иво Цанков, Крит ЕМ ООД, управител
 
 
   
Успешни практики в ресторантьорството Вилиян Василев, ресторант Ел Капан, съсобственик
 
 
14:00-14:15
Пауза
 
   
14:15-15:15
ПАНЕЛ 4 СЪБИТИЙНИЯТ ТУРИЗЪМ В УСЛОВИЯТА НА КОВИД КРИЗАТА
 

 
Примери и успешни практики от проведени значими събития в България по време на първата вълна на Ковид кризата Теодора Жилкова, Българско конгресно бюро, изпълнителен директор
 
 
 
Успешни практики в MICE мениджмънта Любомир Стамболийски, Св.Св. Константин и Елена Холдинг АД, търговски директор
 
 
 
Спортните събития като катализатор на нови икономически възможности в туризма – къде да е фокусът в Ковид пандемията Кристиана Казанджиева, Агенда ООД, управител
 
 
 
Успешни практики в Албена АД Красимира Стоянова, Албена Тур ЕАД, директор Ервин Линдбихлер, Албена АД, Сектор „Спортни дейности и забавления“, ръководител
 
 
15:15-15:30
Пауза
 
   

15:30-16:15
ПАНЕЛ 5 ПРЕДИЗВИКАТЕЛСТВАТА ПРЕД ТУРОПЕРАТОРИ И ТУРИСТИЧЕСКИ АГЕНТИ В БЪЛГАРИЯ
 

 
Има ли бъдеще чартърният изходящ туризъм в България? Какви промени ще предизвика пандемията? Георги Пасев, АБАКС ЕООД, маркетинг мениджър
 
 
 
Какви промени ще настъпят в груповия туризъм? Форми на сътрудничество по време на криза Красимир Златанов, Екзотик Холидей ООД, управител
 
 
 
Специфични проблеми на ТО/ТА във Варна Донка Георгиева, АБ Травел ООД, управител/ ВаСТА, член на УС
 
 
16:15-16:30
Пауза
   
 
16:30-17:30
ПАНЕЛ 6 БЪДЕЩЕТО НА ПРОФЕСИЯТА ЕКСКУРЗОВОД
 
 
 
Екскурзоводско обслужване и позитивни послания от екскурзоводите по време на пандемия Христина Неделчева, Съюз на екскурзоводите в България, председател
 
 
 
Виртуалният туризъм – новата позитивна практика в екскурзоводските услуги в условията на социална изолация и забрана за пътуване. Виртуални екскурзии в чужбина по време на пандемия Елена Георгиева, Съюз на екскурзоводите в България
 
 
 
Виртуални турове на София като начин на “пътуване” за англоезичния пазар по време на пандемия Стефан Бозаджиев, Съюз на екскурзоводите в България
 
 
 
След Ковид 19 – позитивните практики при организирани туристически пътувания и  мероприятия. Тенденции в туристическото търсене по отношение на културния туризъм и маркетингови идеи за промяна в предлагането на екскурзии за български туристи в условията на криза 2020 Бранимир Белчев, Съюз на екскурзоводите в България, член на УС
Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Обяви за работа от

Открийте най-новите свободни позиции в туризма.

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела. 

[newsletter_form]