fbpx

InterContinental Hotels за новото поведение на клиентите и тенденциите в резервирането

Пандемията Covid-19 продължава да поставя гигантски въпросителен знак около туристическата индустрия и кога търсенето отново ще се върне на нивата от 2019 г. Промените в поведението на потребителите не помагат на хотелиерски компании като InterContinental Hotels Group(IHG) да планират възстановяване.

„Новото нормално“ пътуване за IHG от двете страни на Атлантическия океан включва драстично по-кратки прозорци за резервации, според доклад на компанията, публикуван тази седмица. Шестдесет и три процента от американците правят резервации в хотел IHG в рамките на два дни преди престоя си, в сравнение с 39 процента миналата година. Близо 40 процента от британските туристи резервират в същия този двудневен прозорец, в сравнение с малко повече от 20 процента миналата година.

С толкова кратки прозорци като тези, може да изглежда невъзможно за хотелска компания като InterContinental Hotels Group да предвиди бъдещи потребности от персонал, или да планира растеж. Но компанията заяви, че до голяма степен гледа напред с мислене около изграждането на доверие, чрез засилени програми за почистване като програмата си Way of Clean.

„Ключът е да останете верни на стратегията си и да разберете, че пътуванията днес са фокусирани основно върху безопасността и благосъстоянието на гостите“, каза Брайън Хикс, вицепрезидент по управление на приходите в IHG.

Лидерите на IHG обясняват съкратените прозорци за резервации с продължаващата несигурност около пандемията и непрекъснато променящите се ограничения за пътуване. Компанията, заедно с много от своите конкуренти, са въвели гъвкави правила за анулиране и промоции „резервирайте сега, платете по-късно“ (book now, pay later), за да дадат на пътниците повече увереност в резервацията.

95% от резервациите в Обединеното кралство по време на пандемията са били за местни хотели и повече от 85% от гостите са избрали да пътуват със собствена кола. Повече от половината американски пътници са избрали престой в хотел в радиус от 186 мили от собствения им дом, според проучването на IHG.

„Докато доверието в международните пътувания ще отнеме известно време, за да се възстанови, ние очакваме, че силният интерес към вътрешните пътувания с цел почивка ще продължи да се движи напред“, каза Хикс.

Източник: Skift

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.