fbpx

InterContinental Hotels стартираха програмата Clean Promisе

Тъй като светът се приспособява към новите норми и очаквания за пътуване, IHG® Hotels & Resorts подобрява изживяването на своите гости по света, като въвежда нови стандарти за чистота и създава безопасна среда.

Използвайки нови, ръководени от науката протоколи и мерки за обслужване, партньорство с водещите експерти в индустрията Клиник Кливланд, Ecolab и Diversey и стартиране на програмата IHG Clean Promise, засилените мерки ще осигурят на гостите и служителите по-голямо доверие и необходимата защита.

Кийт Бар, изпълнителен директор на IHG, коментира: „Бъдещето на пътуването може да изглежда различно, но сигурният престой е от съществено значение за осигуряването на истинско гостоприемство – и това никога няма да се промени. Комбинирайки знанията и процесите на IHG, с експертни мнения и съвети от Клиника Кливланд, Ecolab и Diversey, можем да уверим гостите и колегите, че сме фокусирани върху опазването на здравето и благосъстоянието им.”

Програмата Way of Clean

Стартирана през 2015 г., програмата IHG Way of Clean беше разработена с Ecolab и Diversey, два световни лидери в хигиенните и почистващи технологии и услуги. Тази програма сега се разширява с допълнителни протоколи COVID-19 и най-добри практики, много от които вече са налице, за да отразят съветите на Световната здравна организация, центровете за контрол и превенция на заболяванията и местните органи.

IHG Way of Clean вече включва дълбоко почистване с болнични дезинфектанти и гостите могат да очакват да видят подобрени процедури във всяка зона на хотела, което включва:

  • Рецепция: Намален контакт при настаняване, безконтактни транзакции, екрани на рецепция, станции за дезинфекция, дезинфекция на ключ картите, комуникация с гостите онлайн и чрез мобилни приложения
  • Стаи за гости: Намаляване на артикулите в стаята като папки, рекламни материали, декоративни възглавници и всичко, което е често докосвано и невъзможно за дезинфекция, нови протоколи за пране, използване на нова технологии при почистване
  • Общи части на хотела: Допълнително “дълбоко” почистване на повърхности, които се докосват най-често, социално дистанциране, най-добри практики за почистване и управление на басейни, фитнес центрове
  • Храна и напитки: Нови стандарти и подход за обслужване на бюфети, обслужване по стаите и кетъринг

IHG работи в тясно сътрудничество с екип от медицински експерти от световноизвестната клиника в Кливланд, за да разработи насоки и ресурси за хотелските екипи и безопасност на гостите в тази нова среда:

  • Информация за новите мерки за чистота достъпна навсякъде в хотела и обявена в онлайн каналите, като уебсайт, социални мрежи и други
  • Табели за социално дистанциране
  • Насоки за използването на предпазни средства
  • Обучение на служители и даване на специални сертификати на работниците, които ще отговарят за почистването
  • Дезинфектанти за ръце и дезинфекциращи кърпички, налични в стаите за гости и при други точки в общите помещения

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Обяви за работа от

Открийте най-новите свободни позиции в туризма.

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела. 

[newsletter_form]