fbpx

InterContinental Hotels стартираха програмата Clean Promisе

Тъй като светът се приспособява към новите норми и очаквания за пътуване, IHG® Hotels & Resorts подобрява изживяването на своите гости по света, като въвежда нови стандарти за чистота и създава безопасна среда.

Използвайки нови, ръководени от науката протоколи и мерки за обслужване, партньорство с водещите експерти в индустрията Клиник Кливланд, Ecolab и Diversey и стартиране на програмата IHG Clean Promise, засилените мерки ще осигурят на гостите и служителите по-голямо доверие и необходимата защита.

Кийт Бар, изпълнителен директор на IHG, коментира: „Бъдещето на пътуването може да изглежда различно, но сигурният престой е от съществено значение за осигуряването на истинско гостоприемство – и това никога няма да се промени. Комбинирайки знанията и процесите на IHG, с експертни мнения и съвети от Клиника Кливланд, Ecolab и Diversey, можем да уверим гостите и колегите, че сме фокусирани върху опазването на здравето и благосъстоянието им.“

Програмата Way of Clean

Стартирана през 2015 г., програмата IHG Way of Clean беше разработена с Ecolab и Diversey, два световни лидери в хигиенните и почистващи технологии и услуги. Тази програма сега се разширява с допълнителни протоколи COVID-19 и най-добри практики, много от които вече са налице, за да отразят съветите на Световната здравна организация, центровете за контрол и превенция на заболяванията и местните органи.

IHG Way of Clean вече включва дълбоко почистване с болнични дезинфектанти и гостите могат да очакват да видят подобрени процедури във всяка зона на хотела, което включва:

  • Рецепция: Намален контакт при настаняване, безконтактни транзакции, екрани на рецепция, станции за дезинфекция, дезинфекция на ключ картите, комуникация с гостите онлайн и чрез мобилни приложения
  • Стаи за гости: Намаляване на артикулите в стаята като папки, рекламни материали, декоративни възглавници и всичко, което е често докосвано и невъзможно за дезинфекция, нови протоколи за пране, използване на нова технологии при почистване
  • Общи части на хотела: Допълнително „дълбоко“ почистване на повърхности, които се докосват най-често, социално дистанциране, най-добри практики за почистване и управление на басейни, фитнес центрове
  • Храна и напитки: Нови стандарти и подход за обслужване на бюфети, обслужване по стаите и кетъринг

IHG работи в тясно сътрудничество с екип от медицински експерти от световноизвестната клиника в Кливланд, за да разработи насоки и ресурси за хотелските екипи и безопасност на гостите в тази нова среда:

  • Информация за новите мерки за чистота достъпна навсякъде в хотела и обявена в онлайн каналите, като уебсайт, социални мрежи и други
  • Табели за социално дистанциране
  • Насоки за използването на предпазни средства
  • Обучение на служители и даване на специални сертификати на работниците, които ще отговарят за почистването
  • Дезинфектанти за ръце и дезинфекциращи кърпички, налични в стаите за гости и при други точки в общите помещения

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.