fbpx

Иновативно: Хотелска верига превърна стаите си в офиси

Пандемията на коронавирус и последващите ограничения при пътуване пречи на туристическата индустрия през последните няколко седмици. Плановете за ваканция са на пауза. Работните конференции се отменят. Повечето бизнес пътувания са ограничени. Дори местните опции като заместител нямат смисъл, във време на социално дистанциране, в която ресторантите и баровете са затворени.

Много хотели по света или са затворили изцяло, или са с изключително ниска заетост, осигурявайки стаи за болнични работници, пилоти, журналисти, заседнали туристи и други. Но една хотелска верига бързо промени своя бизнес модел на фона на пандемията на коронавирус: Red Roof в САЩ, предлага дневни цени за работници,които работят дистанционно, предлагайки стаи като импровизирани работни пространства.

Чрез наскоро реализираната програма „Работа под нашия покрив“(Work Under Our Roof) работниците могат да плащат цени, започващи от 29 долара за тиха стая – нещо, което може да се хареса на онези, които, да речем, провеждат конферентни разговори, но е трудно да направят вкъщи заради деца и домашни любимци или провеждат сутрешна онлайн среща в точно същото време като съпругата си.

Още преди пандемията все по-голям дял от американците започнаха да работят извън стандартните офиси. В началото на 2020 г. около 3,4% от населението на САЩ – или 4,7 милиона души – работеха дистанционно, което е с 91% повече от последното десетилетие, показва анализ на FlexJobs и Global Workplace Analytics. Сега процента в страната стана още по-голям, като на милиони работници беше казано да работят вкъщи, а мнозина се затрудняват да създадат удобно работно място вкъщи.

Red Roof , които се считат за „висококласни икономични хотели“, запълват тази празнота, при спазване на стандартите за социално дистанциране, като стаите за налично от 8:00 до 18:00 ч. от понеделник до петък.

„Бизнес моделът ни „ Работа под нашия покрив“ предоставя лично и специално пространство, за да помогне на онези, които може да нямат домашни офиси или помещения, благоприятни за работа от вкъщи“, казва Марина Макдоналд, главен маркетинг директор на Red Roof .

Споделете тази статия

Свързани Статии

Към момента нямаме други подобни статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.