Как може корпоративен гигант в хотелиерството да помогне за подпомагането на местния малък бизнес? Hyatt Hotels Corporation има отговора на този въпрос. От 17 ноември Hyatt започна да показва любовта си към местния бизнес по целия свят, засегнат от COVID-19, като дебютира с нова програма, чиято цел е да подкрепи и да си сътрудничи с малкия бизнес.
Едновременно с това Hyatt стартира тази нова програма – Hyatt Loves Local (Hyatt обича местното) за да възроди радостта от пътуването на гостите, чрез различни местни преживявания. Като част от тази нова програма, близо 60 хотела и резорти Hyatt в дестинации в Северна и Южна Америка, Азиатско-Тихоокеанския регион, Европа и Близкия изток предоставят безплатни ресурси на избрани местни фирми, които са пострадали по време на пандемията. На свой ред тези фирми могат да продължат да работят по различни начини и да предлагат на гостите на Hyatt различни и обогатяващи преживявания, които насърчават значимата връзка с местната общност на дестинацията.
В този нов пейзаж за пътуване, Hyatt остава ангажиран да преосмисли хотелското изживяване, надхвърляйки чистотата, за да обмисли цялото пътуване на хотела. Водени от креативност и грижа, пътят на Hyatt напред е да възроди радостта от пътуването. Hyatt Loves Local обогатява пътуването и помага за укрепването на местните общности през това безпрецедентно време.
„Винаги като изслушваме нашите гости, членове и колеги, ние разбираме тяхното силно желание не само да почувстват дестинациите на хотелите Hyatt, но и да имат възможност да подкрепят местните общности“, каза Ейми Вайнберг, вицепрезидент и маркетинг мениджър, Hyatt. „Ние се грижим за общностите, в които хотелите Hyatt работят повече от 60 години, и се гордеем, че много хотели Hyatt по целия свят намират нови, креативни начини да подкрепят местния бизнес в това време на нужда чрез Hyatt Loves Local.”