Hyatt Hotels Corporation обяви официалното откриване на хилядния хотел на Hyatt в света, Alila Napa Valley в Сейнт Елена, Калифорния. Основателят Джей Прицкер закупи първия хотел Hyatt през 1957 г. с нова визия за гостоприемство, изградена около хората. Оттогава целта на Hyatt да се грижи за хората е довела до новаторски дизайни на хотели, всепризнатата програма за лоялност на гостите на World of Hyatt и придобиването на стратегически хотелски брандове.
Отбелязвайки разширяването на портфолиото от марка Alila (луксозен бранд на Hyatt) с втория хотел на марката в Америка, Alila Napa Valley предлага на своите гости луксозен, иновативен дизайн и изживявания по поръчка в един от най-известните винарски региони в света. Комплексът разполага с 68 стаи и работи на концепцията adults only (само за възрастни) и е заобиколен от девствените домашни лозя на имението Берингер и има открит басейн с изглед към съседни лозя и далечни планини, сезонен ресторант и бар с местно, устойчиво меню, Spa Alila и фитнес център с трансформиращи, персонализирани лечения.
„Пътуването на Hyatt до 1000 хотела е основано на слушане, израстване и иновации , за да отговори на нуждите на гостите, членовете, клиентите и собствениците“, каза Джим Чу, изпълнителен вицепрезидент на Hyatt по глобалния франчайзинг и развитие. “Днес ние продължаваме да се фокусираме върху разширяването на глобалния си отпечатък и изграждането на нашия бизнес, въз основа на това къде можем най-добре да разширим грижите и да окажем положително въздействие върху нашите гости и общностите, в които оперираме. Със силен набор от нови проекти на хотели и разработки, Hyatt продължава да предлага диференцирани преживявания, които ще отговорят на нарастващото търсене на дестинации за отдих, които нашите гости търсят, когато се върнат към пътуване.”
През 2021 година Hyatt планират откриването на още близо 40 нови хотела, като проектите в Европа засега са най-малко, а най-голям е ръста в САЩ.