fbpx

Хотелите Kempinski разширяват своята стратегия за уелнес туризъм в отговор на голямото търсене

За да предвиди по-добре нарастващите нужди на своите клиенти от предлагане на уелнес и да предостави на своите гости разширен набор от услуги, от Kempinski Hotels обявиха, че са завършил придобиването на акции на международната компания, осигуряваща устойчиви уелнес решения – Resense Spa SA.

Resense ще продължи да работи като индивидуална спа компания, а Kempinski ще използва инфраструктурата и експертния опит на Resense за по-нататъшно интегриране на уелнес концепцията в дейността на хотелите си. Покупката перфектно допълва цялостната стратегия на Kempinski като луксозна хотелска верига, за да предложи на своите гости наистина уникално уелнес изживяване.

Уелнесът и благосъстоянието ще бъдат ключови двигатели за възстановяването на хотелиерската индустрия и това придобиване представлява правилният ход за нас, за да отговорим на нарастващата тенденция за уелнес услуги по време на престоя в хотел.„, казва Бернолд Шрьодер, временен главен изпълнителен директор и председател на управителния съвет на Kempinski Hotels. „По този повод бих искал да благодаря и да изкажа своята благодарност на съществуващите акционери и главен изпълнителен директор на Resense, Каша Шилингтън и Розамонд Фрийман. Тяхната отдаденост, автентичен подход и истинско чувство за лукс допринесоха много за това, което Resense е днес , а успехът на компанията до момента не би бил възможен без тяхната новаторска визия.“

Resense Spa е създаден през 2009 г. като съвместно предприятие между Kempinski Hotels и Raison d’Etre, съчетаващо дългата история на хотелския оперативен опит на Kempinski и забележителния опит на Raison d’Etre за създаване на специални спа центрове и брандове.

Resense се превърна в независим пазарен лидер, предоставящ пълна гама от услуги, от концепция до разработка, набиране на персонал, pre-opening, активно управление, както и иновативно онлайн обучение и софтуе. През последните 11 години уелнес компанията изгради завидно портфолио от над 100 луксозни и висококачествени и финансово устойчиви спа центрове, включително спа център Ishtar by Resense в Йордания и наскоро успешно отворения Sindhorn Wellness by Resense в Банкок, както и създаване на спа центрове и марки за други хотелиерски вериги и независими хотели. Resense увеличи средната рентабилност с над 30% за последните шест години в портфолиото на спа Кемпински, а над 45 от неговите спа центрове получиха независими престижни награди в индустрията.

Сделката позволява на Kempinski да изпълни стратегията си и следващата фаза на растеж, засилвайки ангажимента на бранда да предлага услуги от висок клас на своите гости.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.