За да предвиди по-добре нарастващите нужди на своите клиенти от предлагане на уелнес и да предостави на своите гости разширен набор от услуги, от Kempinski Hotels обявиха, че са завършил придобиването на акции на международната компания, осигуряваща устойчиви уелнес решения – Resense Spa SA.
Resense ще продължи да работи като индивидуална спа компания, а Kempinski ще използва инфраструктурата и експертния опит на Resense за по-нататъшно интегриране на уелнес концепцията в дейността на хотелите си. Покупката перфектно допълва цялостната стратегия на Kempinski като луксозна хотелска верига, за да предложи на своите гости наистина уникално уелнес изживяване.
„Уелнесът и благосъстоянието ще бъдат ключови двигатели за възстановяването на хотелиерската индустрия и това придобиване представлява правилният ход за нас, за да отговорим на нарастващата тенденция за уелнес услуги по време на престоя в хотел.“, казва Бернолд Шрьодер, временен главен изпълнителен директор и председател на управителния съвет на Kempinski Hotels. “По този повод бих искал да благодаря и да изкажа своята благодарност на съществуващите акционери и главен изпълнителен директор на Resense, Каша Шилингтън и Розамонд Фрийман. Тяхната отдаденост, автентичен подход и истинско чувство за лукс допринесоха много за това, което Resense е днес , а успехът на компанията до момента не би бил възможен без тяхната новаторска визия.”
Resense Spa е създаден през 2009 г. като съвместно предприятие между Kempinski Hotels и Raison d’Etre, съчетаващо дългата история на хотелския оперативен опит на Kempinski и забележителния опит на Raison d’Etre за създаване на специални спа центрове и брандове.
Resense се превърна в независим пазарен лидер, предоставящ пълна гама от услуги, от концепция до разработка, набиране на персонал, pre-opening, активно управление, както и иновативно онлайн обучение и софтуе. През последните 11 години уелнес компанията изгради завидно портфолио от над 100 луксозни и висококачествени и финансово устойчиви спа центрове, включително спа център Ishtar by Resense в Йордания и наскоро успешно отворения Sindhorn Wellness by Resense в Банкок, както и създаване на спа центрове и марки за други хотелиерски вериги и независими хотели. Resense увеличи средната рентабилност с над 30% за последните шест години в портфолиото на спа Кемпински, а над 45 от неговите спа центрове получиха независими престижни награди в индустрията.
Сделката позволява на Kempinski да изпълни стратегията си и следващата фаза на растеж, засилвайки ангажимента на бранда да предлага услуги от висок клас на своите гости.