fbpx

Hotelbeds пусна услуга за хотелиери в WhatsApp и Messenger

Hotelbeds обяви старта на две иновативни услуги за актуализация на ситуацията с COVID-19, само за партньори.

Hotelbeds разработи автоматизирана услуга за WhatsApp и Facebook Messenger, за да даде възможност на партньорите да получават актуализации по оперативни проблеми, свързани с COVID-19.

Примерите за информация, достъпна чрез услугите на WhatsApp и Facebook Messenger, включват:

  • Подробности за форсмажорните условия, които Hotelbeds въведе за резервации по целия свят (с някои изключения) до 30 април.
  • Списъци с дестинации, които са затворени от властите, заедно с подробности за броя анулирани резервации в съответните пазари
  • Информация как да анулирате и променяте резервации чрез уебсайта на Hotelbeds.
  • Копия на официални имейл съобщения за актуализации, изпращани до партньорите през последните няколко седмици.

След като се абонират за услугите, партньорите на Hotelbeds могат да задават въпроси чрез интерактивно меню с автоматизирани отговори, да изискват отговори от оперативните екипи и да се абонират за допълнителни актуализации.

Информацията, налична както в услугата WhatsApp, така и във Facebook Messenger, допълва изчерпателната информация, достъпна на специализирания уебсайт за COVID-19, създаден от Hotelbeds в средата на март и актуализиран ежедневно оттогава.

Карлос Муньос, управляващ директор на Hotelbeds, коментира: „Актуализациите относно COVID-19 са от съществено значение както за нашите клиенти, така и за хотелските партньори. Ние бързо разработихме нашия специализиран сайт за COVID-19 за партньори, но имахме желание да продължим по-нататък, като позволихме на хората също да имат достъп до информация по удобни канали, като WhatsApp и Facebook Messenger. Бих искал да благодаря на екипа, че разработи това за рекордно кратко време.”

„На всички наши клиенти и хотелски партньори искам да кажа, признаваме, че това са много трудни моменти за нашия бизнес. Но искаме да знаете, че ние ще бъдем с вас докрай, сега и тогава, когато вие и вашите клиенти и гости ще сте готови отново да завъртите колелото на туристическата индустрия. През следващите седмици и месеци ще обявим нови действия, които ще предприемем, за да изпълним това обещание.”

Източник: HotelBeds

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.