Hilton Hotels са загубили 432 милиона долара, а RevPAR (приходи от налична стая) са паднали с 81% до 21,67 долара през второто тримесечие на 2020 г., когато вирусът COVID-19 удари много тежко пътуванията по света.
За сравнение, през второто тримесечие на 2019 г. Hilton имаше приходи от 261 милиона долара. Отчетите на Hilton коригираха EBITDA (печалба преди лихви, данъци, амортизация и амортизация) през второто тримесечие на 51 милиона долара, в сравнение с 618 милиона през второто тримесечие на 2019 г. – спад от 92%.
Компанията почувства най-значително отрицателно въздействие през април, първия месец на тримесечието и президентът и изпълнителен директор Крис Насетта каза, че оттогава нивата на заетост са започнали да се подобряват, тъй като хотелите се отварят отново. Към 31 юли 96% от 6100 хотела на компанията са отворени по целия свят.
Нивата на заетост са се повишили с около 20% в Съединените щати и 15% в Азия между април и юни. Заетостта в цялата група по света е била 22% през второто тримесечие, но е варирала широко между пазарите – от ниско ниво от 7% в Европа до високо от 29% в Азиатско-Тихоокеанския регион.
За първите шест месеца на годината заетостта в цялата група на Hilton Hotels е близо 40%.
Насетта казва, че очаква да изминат две-три години, преди бизнесът на Hilton да се върне към нивата, които е имал през 2018 и 2019 година. Въпреки че марката е забелязала известна активност за групови и бизнес резервации, изпълнителният директор на компанията казва, че това са предимно малки групи хора, свързани с кризата или групи, които трябва да се срещнат, но нямат достъп до офис пространството си.
Докато по-голямата част от резервациите идват от “ваканционни туристи”, Насета казва, че делът на тези, които минават през онлайн туристическите агенции, остава постоянен, а директните канали на Hilton нарастват с по-бързи темпове.
„Това е заради нашите действия. Не толкова какво правим с OTA, а поради това, че харчим големи суми за маркетинг и ориентираме нашата програма Honors за достъп до този тип клиенти“, казва той.
Що се отнася до бъдещия растеж, компанията казва, че има повече от 2700 хотела в развитие, състоящи се от близо 414 000 стаи, като повече от половината от тези стаи са извън Съединените щати, включително 35 места, където Hilton все още няма открити хотели.
Източник: www.phocuswire.com