Следващата седмица веригата Hilton Hotels ще започнат световно въвеждане на новата си програма, за да предостави на местата си за настаняване определящ за индустрията стандарт за чистота и дезинфекция.
Hilton CleanStay, създаден в сътрудничество с Lysol и Dettol производителя RB и Mayo Clinic, включва нови процедури, за да помогне на гостите на Hilton да се насладят на още по-чист и по-безопасен престой, започващ още това лято.
„Повече от век наш основен приоритет е безопасността и сигурността на нашите гости и членове на екипа. Тъй като индустрията на гостоприемството се развива, за да отговори на променящите се очаквания на пътниците, особено вследствие на пандемията на коронавирус, Hilton CleanStay е най-новата еволюция на нашия ангажимент да осигурим спокойствие и увереност.“, заяви Крис Насетта, президент и изпълнителен директор на Hilton.
„Макар че нашето гостоприемство може да изглежда различно в краткосрочен план, ние сме нетърпеливи да посрещнем нашите гости още веднъж и да създадем незабравимите преживявания, които те очакват от Hilton.“ Гостите на Hilton могат да очакват да виждат промени в някои хотели по света от следващата седмица, като Hilton CleanStay ще бъде въведен във всички места за настаняване от веригата до средата на юли.
Hilton CleanStay от Check-in до Check-out
Онлайн: Още преди да отпътуват, гостите ще намерят нова страница в Hilton.com/cleanstay, която ще опише подробно какво могат да очакват по време на престоя си. В допълнение, уебсайтовете ще бъдат актуализирани, за да показват, че новите протоколи и процедури за почистване са приложени.
Лобито: Гостите, които желаят безконтактен опит за пристигане, могат да се регистрират, да изберат стаята си, да отключат вратата си с цифров ключ и да напуснат, използвайки мобилните си устройства чрез безплатното мобилно приложение Hilton Honors. За гостите, които предпочитат традиционното настаняване, ще бъдат въведени мерки за физическо дистанциране, насочващи гостите как да се придвижват по процеса на регистрация и напускане по безопасен начин.
Стаята за гости: Първата нещо, което ще видя в стаята ще бъде печата Hilton CleanStay, поставен на вратата след цялостно почистване. В помещението ще има допълнителна дезинфекция на най-често докосваните зони- светлинни превключватели, дръжки на вратите, дистанционни за телевизори, термостати и други. Ще бъдат премахнати рекламните материали, като папки и химикалки, както и декоративни възглавници и шалове. Дезинфекциращи кърпички ще бъдат осигурени във всяка стая за ползване от гостите.
Housekeeping: Стаите за гости ще бъдат старателно почиствани и дезинфекцирани между отделните резервации. Обслужването по време на престоя ще се основава на предпочитанията на гостите, като ще им бъде дадена опция, в стаята им да не влиза почистващ персонал.
Общи части: Ще се увеличи честотата на почистване на общите части. Например фитнес залите могат да бъдат затворени за почистване няколко пъти дневно. Оборудването ще бъде правилно поставено, за да позволи физическо дистанциране, а броят на гостите в може да бъде ограничен. Зоните на басейните ще се почистват често през целия ден и ще се прилагат мерки за физическо дистанциране.
Храна и напитки: В ресторантите на хотелите, маси и столове ще бъдат разположени, за да се осигури правилно физическо разстояние. По време на закуска ресторантите ще предлагат редица опции, включително grab & go (вземи и тръгни)и ала карт.
Срещи и събития: Предстоящата програма Hilton EventReady с CleanStay ще постави нов стандарт за срещи и събития в Hilton. Тази програма ще осигури чистота, гъвкавост, безопасни и социално отговорни решения, заедно с креативна храна и напитки, най-новите технологии и устойчиви практики.