fbpx

Хърватия регистрира над 4 милиона нощувки за първите 10 дни от юли месец

Хърватия е посрещнала над 600 000 международни посетители през първите десет дни на юли. Това е около половината от цифрата, регистрирана през същия период на миналата година.

Статистика, която вероятно ще създаде мярка за доверие в сектора, от 1 до 10 юли са регистрирани 4,4 милиона нощувки. Това е около 53 на сто от постигнатите резултати през миналата година.

Истрия, Приморско-Горанска и Задар бяха сред най-популярните дестинации, следвани от Сплитско-Далматинската окръг, Окръг Шибеник-Книн и Окръг Дубровник-Неретва. В момента чуждестранни гости са предимно от Германия, Словения, Чехия, Полша, Австрия, Словакия и Унгария.

„Най-голям брой туристически данни са регистрирани от онези пазари, на които ние провеждаме най-интензивните промоционални дейности, насочени към позициониране на страната ни като интересна, но преди всичко безопасна туристическа дестинация“, заяви управляващият директор на Хърватския национален туристически съвет Кристиян Станичич.

„Постигнатите резултати доказват, че успяхме в това, тъй като Хърватия е една от малкото туристически дестинации в Средиземноморието, където в момента се осъществява туристически трафик.“

Очакваме гости от далечни неевропейски пазари, но също така и от Обединеното кралство, Франция или Скандинавия с увеличен брой директни линии от средата на юли нататък, което ще повлияе положително на общия брой, особено на резултатите за дестинации в централна и южна Далмация.“

Източник: www.breakingtravelnews.com

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.