fbpx

Директни резервации – основна цел за големите хотелски вериги

Големите хотелски вериги ясно показаха по време на пандемията, че ще отделят големи ресурси за привличане на резервации по директните си канали. По няколко причини – от членството в лоялни програми до най-актуалната информация за хигиенните протоколи, много потребители започнаха да избират директните резервации, пред туристическите агенции.

Последната информация за приходите от Accor, Hilton, InterContinental Hotels Group и Marriott International съдържа явни препратки към директни канали и насърчаване на тенденцията. През четвъртото тримесечие на 2020 г., председателят и главен изпълнителен директор на Accor, Себастиан Базин описа програмата за лоялност на компанията Accor Live Limitless (ALL) като най-добрия инструмент в борбата с онлайн туристическите агенции.

Той каза, че компанията е успяла да защити директната си клиентела през 2018 и 2019 г. и че стратегията в бъдеще ще бъде да продължи да подобрява предлагането и да работи усилено, за да задържи съществуващите клиенти. Базин каза, че докато Booking.com и Expedia ще похарчат милиарди за ключови думи, за да привлекат клиенти, Accor не разполага със същото „количество богатство“.

Marriott също иска да използва своите „дигитални директни канали“ и по-специално обновеното си приложение Bonvoy. След обявяването на приходите през четвъртото тримесечие на 2020 година, Стефани Линартц, президент по потребителски операции, технологии и нововъзникващи бизнеси в Marriott, заяви: „Силата на платформата Bonvoy стана още по-очевидна по време на пандемията, тъй като много от нашите повече от 147 милиона членове продължават да взаимодействат с нас. 90% от нашите резервации идват от лоялни членове.“

Компанията отбелязва и голям ръст в бизнеса си Homes & Villas, който стартира през 2019 г. и сега има над 25 000 регистрирани и одобрени домове. „Причината, поради която стартирахме бизнеса е, че разговаряхме с нашите членове на Bonvoy и 8 от 10 от тях казаха, че мислят да наемат жилище, но всъщност са го направили чрез друга платформа. Така че знаехме, че това е предложение, което те искат, а ние нямаме. И знаехме, че това ще бъде страхотно допълнение към основния ни хотелски бизнес.“

„Динамичната среда изисква организациите бързо да предоставят нови търговски предложения от предлаганите продукти до зададените цени и каналите, по които работим. Нашият фокус върху създаването на дигитално предимство е жизненоважен за нас, позволявайки безпроблемно технологично изживяване през цялото пътуване на госта. Това ще стимулира директните резервации, ще създаде интегрирано дигитално изживяване за нашите гости и ще предложи на собствениците предложение за повишаване на приходите.“, каза изпълнителния директор на InterContinental Hotels Group, Кийт Бар.

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.