Безопасността все още е от първостепенно значение за всички, които пътуват днес и успокояването на гостите е основен приоритет на хотелиерите. Със сигурност безопасността и новите безконтактни технологии ще останат далеч след края на Covid-19. Cogwheel Marketing направи малко проучване кой бранд, сред основните световни вериги – Marriott, Hilton, InterContinental Hotels Group предоставя най-добрите безконтактни възможности за гостите.
InterContinental Hotels Group – безконтактни опции
Приложението на InterContinental Hotels Group предлага мобилно чекиране за всички хотели с марка IHG в Америка от 1 ноември 2020 г. Гостите трябва да са членове на IHG Rewards Club ELITE (програмата за лоялност на IHG), за да получат опцията мобилно чекиране. Може да се заяви ранно настаняване и ще бъде изпратено съобщение, когато стаята е готова.

Marriott Bonvoy – Безконтактни опции
Marriott предлагат мобилно чекиране и мобилен ключ. Клиентите получават известие, когато стаята е готова. Компанията въведе и опция гостите да се откажат от ежедневното почистване и други услуги от хотелското домакинство по време на престоя, за което получават безплатни бонус точки. Приложението Marriott Bonvoy дава и подробна информация за удобствата на хотела, местните заведения за хранене, транспорта и атракциите. Мобилният ключ,с който гостите могат да отключват стаята си, гаражи за паркиране, фитнес център, фоайе, басейн и други зони около хотела са другите нови безконтактни опции на Marriott.
Hilton Honors
Hilton и тяхното приложение Hilton Honors предлагат вече считаното за стандарт сред големите вериги мобилно чекиране и мобилен ключ. Гостите имат възможността да изберат сами стаята си преди да пристигнат, изцяло цифрово и виждайки схема на хотела. Клиентите на Hilton могат чрез дигиталното приложение да заявят предварително допълнителни услуги, както и да получат мобилен ключ, с който по подобие на Marriott, да отключват различни зони на хотела.
