Новата национална кампания на Гърция под мотото „Рестартиране на туризма“ беше тържествено открита от гръцкия премиер Кириакос Мицотакис.
„Надяваме се, че на първо място ще можем да посрещнем посетителите безопасно и това лято на 2020 г. ще бъде незабравимо“, заяви г-н Мицотакис при представянето на новата кампания.
Според него, ако всичко върви добре на първия етап, когато страната ще посреща туристи от страни, „които са показали добри показатели за ограничаване на коронавируса“, тогава сезонът може продължи и да регистрира добри резултати.
В същото време, както заяви премиерът, туристите ще видят Гърция „която е една и съща, но различна“. „Основните медицински протоколи трябва да се прилагат без изключение. Защитата на общественото здраве, безопасността на посетителите и служителите е наш основен приоритет, който не може да се договаря”, подчерта още Мицотакис.
Новата национална кампания е разработена от Министерството на туризма и беше представена в Атина от ръководителя на ребрандинга на Гърция и главния креативен директор на правителството Стив Вранакис. Кампанията бе обявена преди официалното откриване на гръцкия туристически сезон на 15 юни.