Германският туроператор FTI прави серия от промени във висшия мениджмънт, тъй като се стреми към възстановяване на бизнеса си през 2022 г. след още една година, загубена от пандемията Covid-19.
Промените, които следват оттеглянето на основателя и бивш главен изпълнителен директор Дитмар Гунц и съпругата му Рула Джоуни от оперативното управление, включва няколко нови лица на висши позиции, докладващи на изпълнителния директор на групата Ралф Шилер, съобщават от fvw.
Стефан Браун е назначен на новата позиция на главен продуктов директор, включително управлението на цените и приходите. Браун, който се присъедини към групата през 2016 г. след 10 години с Thomas Cook, преди това е бил ръководител на дъщерната компания за луксозни пътувания на групата Windrose Finest Travel. Тази позиция ще бъде поета от Кристиан Бьол, който има дългогодишен опит в круизния сектор, включително в Aida Cruises и Norwegian Cruise Line, както и преди това в хотелиерския бизнес.
Хотелският бизнес на FTI Group, с портфолио от 60 места за настаняване, ще се управлява в бъдеще от Сабине Дорн-Аглагул, която се присъединява към групата с много сериозна визитка зад гърба си – Accor, където е изпълнявала ролята на старши вицепрезидент по операциите в Северна Европа. Преди това тя е била и президент за Европа на веригата Mövenpick Hotels & Resorts.
Междувременно FTI представи своята програма за лятото на 2022 г., надявайки се на силно завръщане на продажбите след поредната разочароваща година поради въздействието на Covid-19 върху бизнеса.
Главният изпълнителен директор на групата Ралф Шилер коментира: „Изминалата година беше напрегната и трудна за планирана в нестабилната среда. Зимният сезон 2020/21 почти не се случи, а лятото на 2021 г. всъщност започна едва през юни. Няма да разкрия данни за приходите за тази година, ще кажа само, че е по-добре от миналата година”.
Но шефът на FTI беше по-оптимистичен относно перспективите за следващата година, въпреки че планирането остава трудно поради продължаващите ограничения за пътуване и много резервации в последния момент “за заминавания в рамките на до шест седмици”.
„Клиентите обаче резервират почивки с по-висока стойност и отделят повече свободно време. Ранните ни резервации за лято 2022 г. са много по – повече от нивата на лятото на 2019 г. в същото време на годината. Клиентите виждат лятото на 2022 г. като безопасно“, коментира той.