FTI Group приема текущата ситуация на промяна в туристическата индустрия като възможност да обнови своята марка. Новото лого има по-малко оранжево и изглежда по-ефирно и с висока стойност.
„Логотата на FTI Group, FTI Touristik, Drive FTI и FTI Ticketshop получиха фейслифт (корекция от естетическа гледна точка) на всички наши пазари и ще заменят предишното ни представяне с незабавен ефект“, обясни изпълнителният директор на FTI Group, Ралф Шилер пред официалния сайт на туроператорската група. “Ние се фокусираме върху еднакъв, отворен, свеж и съвременен дизайн.”

В същото време, Шилер добави, че FTI Group концентрира своята цветова схема върху контраста между сивото и оранжевото – което трябва да изглежда по-елегантно. Шилер обясни, че новата концепция трябва да направи FTI Group независима от фона за интегриране на логата на пътнически документи, информация за продажби, рекламни материали.
Освен това, новото лого трябва да създаде висока стойност за разпознаване на клиентите чрез ребрандиране и особено чрез еднаква линия на основния печат. „В момента изглежда така, сякаш пандемията може да бъде поставена под контрол и туристическата индустрия да се върне на пълни обороти“, обобщи Ралф Шилер. “Радваме се, че можем буквално да изпратим сигнал за рестарт на туризма с нашето ново лого.”
Припомяме и че всички клиенти, които направят нова резервация с туроператорските марки FTI Touristik, Big Xtra или Fünf vor Flug до 31 октомври 2021 г., вече могат да включват допълнителната защита за пътуване „Corona“.
Новият застрахователен пакет може да бъде добавен за 9,90 евро на резервация и осигурява на туристите финансова защита, особено малко преди началото на пътуването. Ако гостът има положителен Covid-19 тест най-рано 72 часа преди заминаването и поради това не може да започне пътуването, застрахователният партньор Hanse Merkur поема разходите за анулиране на стойност до 1500 евро на човек.
Corona Travel Protection включва и покритие по време на самото пътуване: В допълнение към медицинските съвети за пътуване, информация и помощ чрез денонощна гореща линия по време на пътуването, тя осигурява застраховка за злополука до 25 000 евро в района на местоназначението.