fbpx

Four Seasons обявиха част от мерките на програмата си Lead with Care

Four Seasons Hotels and Resorts, водеща компания в света на луксозните хотели, влезе в сътрудничество с Johns Hopkins Medicine International, за да утвърди новата си програма за здраве и безопасност, „Lead with Care“ и да предоставят текущи насоки в реално време за развиващата се ситуация COVID-19. Основана на принципите на грижа, доверие и обслужване, програмата Lead With Care ще бъде прегледана и утвърдена от експерти от Johns Hopkins Medicine и ще бъде изпълнена от специализирани екипи в Four Seasons хотели по целия свят.

„В тази нова среда нашата цел е да предоставим на гостите, жителите и служителите увереността, че тяхното здраве и безопасност е нашият първи приоритет“, казва Джон Дейвисън, изпълнителен директор на Four Seasons Hotels and Resorts. „Ние сме невероятно горди, че работим заедно с известните експерти от Johns Hopkins Medicine International, използвайки своя експертен опит за засилване на нашите вече строги мерки за здраве и безопасност чрез новата ни програма Lead With Care.“

Основана на експерти в здравеопазването и с осигурен достъп до водещи технологии и инструменти, програмата Lead With Care е фокусирана върху предоставянето на грижи, увереност и комфорт на всички гости, служители и жители на Four Seasons в новата среда COVID-19. Новата програма очертава ясни процедури, които обучават и дават възможност на служителите на Four Seasons да се грижат за гостите и един за друг.

„Заедно с вече общоприетите мерки като повече дезинфекциращи средства, маски и засилено почистване и хигиена, нашето сътрудничество с Johns Hopkins Medicine International осигурява на екипите ни достъп до водещи международни експерти и информация за COVID-19 в реално време.“, казва Кристиан Клер, президент, Global Operations, Four Seasons Hotels and Resorts.

Сътрудничеството на Four Seasons с Johns Hopkins Medicine International ще осигури утвърждаване на програмата Lead with Care в две фази.

Първият етап от сътрудничеството – преглед и утвърждаване – включва цялостен преглед на съществуващите процедури за безопасност на Four Seasons Hotels, като към тях се добавят и подобрените протоколи и стандарти. Работата в тясно сътрудничество с експерти по медицина гарантира, че Four Seasons са начело на най-новите открития и препоръки.

Фаза втора – предоставя на Four Seasons непрекъснато сътрудничество с екипа на Johns Hopkins Medicine International, включително директен достъп до актуализации, съответните резултати от изследванията на COVID-19 и експертни съвети за осигуряване на корекции в реално време на оперативните процедури.

Ето и малко подробности за програмата Lead with Care:

Подобрена чистота

  • Всяка собственост на Four Seasons ще назначи служител по хигиена, фокусиран върху прилагането на подобренията към настоящите процедури
  • Стаите се дезинфекцират ежедневно с одобрени продукти и ще бъдат подложени на инспекция със специални лампи от служителите на хотела
  • В цялата хотелска верига се прилагат програми за преквалификация на екипите на хотелското домакинство, по всички протоколи за почистване
  • Общите части на хотела се почистват всеки час с допълнително внимание към зоните, които са най-често посещавани, включително рецепцията, тоалетни, места за хранене и други

Повишена безопасност и комфорт на гостите

  • Комплекти Lead With Care, поставени във всяка стая за гости, предлагащи маски, средства за дезинфекция на ръцете и кърпички, като допълнителни маски ще бъдат доставени при поискване
  • Мерки за социално дистанциране, вградени във всички услуги за защита на гостите, включително подходящо разположени фитнес уреди, модифицирани СПА-центрове, безконтактно настаняване и обслужване
  • Ресторантите и баровете могат да работят с намален капацитет, за да осигурят адекватно пространство и социално дистанциране
  • Всички ресторанти, предлагащи а-ла-карт услуга, ще могат да се резервират дигитално
  • Мобилно приложение и чат, предоставящи на гостите безконтактна връзка в реално време със служителите

Споделете тази статия

Свързани Статии

Към момента нямаме други подобни статии
Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.