fbpx

Four Seasons обявиха част от мерките на програмата си Lead with Care

Four Seasons Hotels and Resorts, водеща компания в света на луксозните хотели, влезе в сътрудничество с Johns Hopkins Medicine International, за да утвърди новата си програма за здраве и безопасност, “Lead with Care” и да предоставят текущи насоки в реално време за развиващата се ситуация COVID-19. Основана на принципите на грижа, доверие и обслужване, програмата Lead With Care ще бъде прегледана и утвърдена от експерти от Johns Hopkins Medicine и ще бъде изпълнена от специализирани екипи в Four Seasons хотели по целия свят.

“В тази нова среда нашата цел е да предоставим на гостите, жителите и служителите увереността, че тяхното здраве и безопасност е нашият първи приоритет”, казва Джон Дейвисън, изпълнителен директор на Four Seasons Hotels and Resorts. “Ние сме невероятно горди, че работим заедно с известните експерти от Johns Hopkins Medicine International, използвайки своя експертен опит за засилване на нашите вече строги мерки за здраве и безопасност чрез новата ни програма Lead With Care.”

Основана на експерти в здравеопазването и с осигурен достъп до водещи технологии и инструменти, програмата Lead With Care е фокусирана върху предоставянето на грижи, увереност и комфорт на всички гости, служители и жители на Four Seasons в новата среда COVID-19. Новата програма очертава ясни процедури, които обучават и дават възможност на служителите на Four Seasons да се грижат за гостите и един за друг.

„Заедно с вече общоприетите мерки като повече дезинфекциращи средства, маски и засилено почистване и хигиена, нашето сътрудничество с Johns Hopkins Medicine International осигурява на екипите ни достъп до водещи международни експерти и информация за COVID-19 в реално време.”, казва Кристиан Клер, президент, Global Operations, Four Seasons Hotels and Resorts.

Сътрудничеството на Four Seasons с Johns Hopkins Medicine International ще осигури утвърждаване на програмата Lead with Care в две фази.

Първият етап от сътрудничеството – преглед и утвърждаване – включва цялостен преглед на съществуващите процедури за безопасност на Four Seasons Hotels, като към тях се добавят и подобрените протоколи и стандарти. Работата в тясно сътрудничество с експерти по медицина гарантира, че Four Seasons са начело на най-новите открития и препоръки.

Фаза втора – предоставя на Four Seasons непрекъснато сътрудничество с екипа на Johns Hopkins Medicine International, включително директен достъп до актуализации, съответните резултати от изследванията на COVID-19 и експертни съвети за осигуряване на корекции в реално време на оперативните процедури.

Ето и малко подробности за програмата Lead with Care:

Подобрена чистота

  • Всяка собственост на Four Seasons ще назначи служител по хигиена, фокусиран върху прилагането на подобренията към настоящите процедури
  • Стаите се дезинфекцират ежедневно с одобрени продукти и ще бъдат подложени на инспекция със специални лампи от служителите на хотела
  • В цялата хотелска верига се прилагат програми за преквалификация на екипите на хотелското домакинство, по всички протоколи за почистване
  • Общите части на хотела се почистват всеки час с допълнително внимание към зоните, които са най-често посещавани, включително рецепцията, тоалетни, места за хранене и други

Повишена безопасност и комфорт на гостите

  • Комплекти Lead With Care, поставени във всяка стая за гости, предлагащи маски, средства за дезинфекция на ръцете и кърпички, като допълнителни маски ще бъдат доставени при поискване
  • Мерки за социално дистанциране, вградени във всички услуги за защита на гостите, включително подходящо разположени фитнес уреди, модифицирани СПА-центрове, безконтактно настаняване и обслужване
  • Ресторантите и баровете могат да работят с намален капацитет, за да осигурят адекватно пространство и социално дистанциране
  • Всички ресторанти, предлагащи а-ла-карт услуга, ще могат да се резервират дигитално
  • Мобилно приложение и чат, предоставящи на гостите безконтактна връзка в реално време със служителите

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Обяви за работа от

Открийте най-новите свободни позиции в туризма.

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела. 

[newsletter_form]