Four Seasons Hotels and Resorts, водеща компания в света на луксозните хотели, влезе в сътрудничество с Johns Hopkins Medicine International, за да утвърди новата си програма за здраве и безопасност, “Lead with Care” и да предоставят текущи насоки в реално време за развиващата се ситуация COVID-19. Основана на принципите на грижа, доверие и обслужване, програмата Lead With Care ще бъде прегледана и утвърдена от експерти от Johns Hopkins Medicine и ще бъде изпълнена от специализирани екипи в Four Seasons хотели по целия свят.
“В тази нова среда нашата цел е да предоставим на гостите, жителите и служителите увереността, че тяхното здраве и безопасност е нашият първи приоритет”, казва Джон Дейвисън, изпълнителен директор на Four Seasons Hotels and Resorts. “Ние сме невероятно горди, че работим заедно с известните експерти от Johns Hopkins Medicine International, използвайки своя експертен опит за засилване на нашите вече строги мерки за здраве и безопасност чрез новата ни програма Lead With Care.”
Основана на експерти в здравеопазването и с осигурен достъп до водещи технологии и инструменти, програмата Lead With Care е фокусирана върху предоставянето на грижи, увереност и комфорт на всички гости, служители и жители на Four Seasons в новата среда COVID-19. Новата програма очертава ясни процедури, които обучават и дават възможност на служителите на Four Seasons да се грижат за гостите и един за друг.
„Заедно с вече общоприетите мерки като повече дезинфекциращи средства, маски и засилено почистване и хигиена, нашето сътрудничество с Johns Hopkins Medicine International осигурява на екипите ни достъп до водещи международни експерти и информация за COVID-19 в реално време.”, казва Кристиан Клер, президент, Global Operations, Four Seasons Hotels and Resorts.
Сътрудничеството на Four Seasons с Johns Hopkins Medicine International ще осигури утвърждаване на програмата Lead with Care в две фази.
Първият етап от сътрудничеството – преглед и утвърждаване – включва цялостен преглед на съществуващите процедури за безопасност на Four Seasons Hotels, като към тях се добавят и подобрените протоколи и стандарти. Работата в тясно сътрудничество с експерти по медицина гарантира, че Four Seasons са начело на най-новите открития и препоръки.
Фаза втора – предоставя на Four Seasons непрекъснато сътрудничество с екипа на Johns Hopkins Medicine International, включително директен достъп до актуализации, съответните резултати от изследванията на COVID-19 и експертни съвети за осигуряване на корекции в реално време на оперативните процедури.
Ето и малко подробности за програмата Lead with Care:
Подобрена чистота
- Всяка собственост на Four Seasons ще назначи служител по хигиена, фокусиран върху прилагането на подобренията към настоящите процедури
- Стаите се дезинфекцират ежедневно с одобрени продукти и ще бъдат подложени на инспекция със специални лампи от служителите на хотела
- В цялата хотелска верига се прилагат програми за преквалификация на екипите на хотелското домакинство, по всички протоколи за почистване
- Общите части на хотела се почистват всеки час с допълнително внимание към зоните, които са най-често посещавани, включително рецепцията, тоалетни, места за хранене и други
Повишена безопасност и комфорт на гостите
- Комплекти Lead With Care, поставени във всяка стая за гости, предлагащи маски, средства за дезинфекция на ръцете и кърпички, като допълнителни маски ще бъдат доставени при поискване
- Мерки за социално дистанциране, вградени във всички услуги за защита на гостите, включително подходящо разположени фитнес уреди, модифицирани СПА-центрове, безконтактно настаняване и обслужване
- Ресторантите и баровете могат да работят с намален капацитет, за да осигурят адекватно пространство и социално дистанциране
- Всички ресторанти, предлагащи а-ла-карт услуга, ще могат да се резервират дигитално
- Мобилно приложение и чат, предоставящи на гостите безконтактна връзка в реално време със служителите