fbpx

Expedia със спад от 82% на фона на „най-лошото тримесечие в историята на туризма“

Пандемията удари тежко бизнеса на Expedia Group през второто тримесечие на 2020 година, след като туристическият гигант видя спад от 82% (566 милиона долара) в приходите си спрямо миналата година.

Приходите на компанията базирана в Сиатъл, САЩ са намалели с 78%, продадените самолетни билети с 85%, а приходите от реклама с 91%.

„Второто тримесечие на 2020 г. представлява вероятно най-лошото тримесечие, което туристическата индустрия е наблюдавала в съвременната история и Expedia, разбира се, не беше пощадена“, казва в изявление изпълнителният директор на Expedia Питър Керн.

Април беше „дъното на коритото“, каза Керн, тъй като анулиранията надхвърлят новите резервации. Той добави, че резервациите, които са намалели с 90% през второто тримесечие, са се подобрили през май и юни, но все още са значително по-ниски спрямо миналата година. „Ясно е обаче, че ще бъде неравномерно и непостоянно възстановяване, както и цифрите на заболелите от Covid-19 са нестабилни по целия свят и ограниченията на държавите и регионите се променят през цялото време“, казва Керн в изявление.

По-рано този месец Expedia сподели информация за бизнеса си, като отбеляза скок в резервациите на платформата си за наемане на почивки Vrbo. Компанията посочи „дестинации достъпни с автомобил“ като един от първите сегменти на пътуване, който е започнал бавно възстановяване.

Expedia заявиха, че Vrbo има по-висок приход от налична стая (REVPAR) от останалата част от бизнеса си за настаняване. „Хората имат реален интерес към модела на „цял дом“ и могат да бъдат със семействата си сами, а не в общо пространство“, каза Керн.

Източник: www.geekwire.com

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.