Expedia Group помоли потребителите с планове за пътуване в следващите 7 дни, да изчакат да се свържат с центъра им за облужване на клиенти. Коментарите дойдоха, тъй като няколко OTA(онлайн туроператори) съобщиха за безпрецедентен брой обаждания. В Expedia Group компанията загуби 35% от цената на акциите си между 16 и 18 март.
Expedia Group заяви: „Влиянието на COVID-19 върху пътуванията продължава да се променя бързо. В резултат на това много клиенти, които са резервирали пътуване чрез онлайн туристически агенции, изпитват затруднения при свързване със съветници за пътуване, или при анулиране и промяна на планове. Нашите екипи разбират предизвикателствата, с които се сблъскват клиентите ни, когато се опитват да се свържат с нас и внимателно се фокусират върху това да им помогнем в тази безпрецедентна ситуация. Пътуването остава жизненоважна част от световната икономика и ние правим всичко, за да гарантираме, че всички, които се нуждаят, имат пълната степен на нашата помощ”
Компанията заяви, че Expedia, Travelocity, Orbitz и CheapTickets „работят денонощно с партньорите си ,за да обработват безпрецедентен брой заявки на клиенти“. Групата увеличи броя на съветниците за пътуване, подобри съществуващите опции за самообслужване и въведе нови автоматизирани системи.
Клиентите с пътувания през следващите седем дни бяха насърчавани да посещават страниците за обслужване на клиенти. По отношение на хотелските резервации, Expedia, Travelocity, Orbitz и CheapTickets се отказаха от такси за промяна на много хотели в зависимост от това къде пътуват клиентите и датите на пътуване.
Глен Фогел, президент и главен изпълнителен директор на Booking Holdings, заяви: „Имайки предвид бързо развиващата се ситуация, понастоящем не можем да оценим надеждно влиянието на COVID-19 върху бъдещите ни финансови резултати. Вярваме, че компанията има силен оперативен модел и солиден баланс, който ще ни даде възможност да преодолеем това смущение. Оставаме уверени в нашите дългосрочни перспективи и стратегии и ще продължим да управляваме компанията по премерен начин, за да изградим стойност в дългосрочен план.“