fbpx

Expedia призова клиентите си да спрат телефонните обаждания

Expedia Group помоли потребителите с планове за пътуване в следващите 7 дни, да изчакат да се свържат с центъра им за облужване на клиенти. Коментарите дойдоха, тъй като няколко OTA(онлайн туроператори) съобщиха за безпрецедентен брой обаждания. В Expedia Group компанията загуби 35% от цената на акциите си между 16 и 18 март.

Expedia Group заяви: „Влиянието на COVID-19 върху пътуванията продължава да се променя бързо. В резултат на това много клиенти, които са резервирали пътуване чрез онлайн туристически агенции, изпитват затруднения при свързване със съветници за пътуване, или при анулиране и промяна на планове. Нашите екипи разбират предизвикателствата, с които се сблъскват клиентите ни, когато се опитват да се свържат с нас и внимателно се фокусират върху това да им помогнем в тази безпрецедентна ситуация. Пътуването остава жизненоважна част от световната икономика и ние правим всичко, за да гарантираме, че всички, които се нуждаят, имат пълната степен на нашата помощ“

Компанията заяви, че Expedia, Travelocity, Orbitz и CheapTickets „работят денонощно с партньорите си ,за да обработват безпрецедентен брой заявки на клиенти“. Групата увеличи броя на съветниците за пътуване, подобри съществуващите опции за самообслужване и въведе нови автоматизирани системи.

Клиентите с пътувания през следващите седем дни бяха насърчавани да посещават страниците за обслужване на клиенти. По отношение на хотелските резервации, Expedia, Travelocity, Orbitz и CheapTickets се отказаха от такси за промяна на много хотели в зависимост от това къде пътуват клиентите и датите на пътуване.

Глен Фогел, президент и главен изпълнителен директор на Booking Holdings, заяви: „Имайки предвид бързо развиващата се ситуация, понастоящем не можем да оценим надеждно влиянието на COVID-19 върху бъдещите ни финансови резултати. Вярваме, че компанията има силен оперативен модел и солиден баланс, който ще ни даде възможност да преодолеем това смущение. Оставаме уверени в нашите дългосрочни перспективи и стратегии и ще продължим да управляваме компанията по премерен начин, за да изградим стойност в дългосрочен план.“

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.