fbpx

Ефектът на COVID-19 върху туризма: По-близък поглед към Европа

Световната здравна организация обяви Европа за новия епицентър на пандемията COVID-19. Сега Европа отчита ежедневно увеличение на потвърдените случаи на коронавирус със скорост, по-висока от Китай през пика си през февруари. В допълнение към затварянето на граници, страни като Италия, Испания и Франция, наредиха всички индустрии, които не са от първа необходимост да се затворят. В Италия, която има най-голям брой потвърдени случаи в Европа, правителството въведе общонационално блокиране.

Тъй като светът увеличава мерките си за безопасност, затварянето на индустрии и забраните за пътуване оказаха огромно влияние върху европейския туристически пазар. В Европа се наблюдава рязък спад в търсенията на хотели. Въздействието силно удари „големите пет“ страни. Разгледахме годишното сравнение на първото тримесечие на 2019 г. с първото тримесечие на 2020 г., за да оценим ефекта на коронавирус върху търсенето на хотели в Италия, Германия, Франция, Испания и Обединеното кралство.

Италия

Ефектът на COVID-19 върху туризма: По-близък поглед към Европа

Най-резкият спад в Италия се случи през последната седмица, като възможностите за търсене драстично спаднаха през периода 9 -17 март, след като потвърдените случаи на COVID-19 ескалираха и страната влезе в национално блокиране.

Германия

Ефектът на COVID-19 върху туризма: По-близък поглед към Европа

Спадът в търсенето на Германия е по-малко драматичен в сравнение с Италия, но тъй като повече полети се отменят, границите се затварят, големите културни и развлекателни места също, очакваме да видим още спад в скоро време

Франция

Ефектът на COVID-19 върху туризма: По-близък поглед към Европа

 Франция също наблюдава рязък спад в търсенето на хотели в рамките на последната седмица. Потенциално ще видим този спад да расте, тъй като Франция затегна мерките, за да гарантира, че хората излизат навън, само ако е необходимо през следващите 15 дни.

Испания

Ефектът на COVID-19 върху туризма: По-близък поглед към Европа

Подобно на Италия, Испания започна най-бързия си спад през последната седмица и половина. Хотелиери и онлайн туроператорите могат да очакват високи нива на анулиране, особено за резервации, които могат да се анулират безплатно.

Тъй като повече европейски държави затварят границите си, е разумно хотелиерите и OTA да запазят всички възможни бюджети, докато ситуацията се стабилизира. Повечето държави са наложили масови ограничения за пътуване и затворени туристически обекти. Хотелиери и OTA трябва да разгледат текущото си портфолио и тарифите за анулиране и да решат как да продължат напред. Маркетолозите трябва да се стремят към вътрешните пазари и да се разчита на вътрешен туризъм.

Източник: Koddi

Споделете тази статия

Свързани Статии

Последвайте ни във Facebook

Последни Статии

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist

Създайте своя персонализиран бюлетин

Седмични новини:

Класическият седмичен бюлетин на 21Hoteliers, предоставящ ви най-важните новини и анализи от изминалата седмица.

Executive:

Месечен бюлетин с фокус върху ключовите развития в бранша, както и съвети и анализи от полза на ръководството на хотела.